Gå til innhold

Simo, men duo eller kombi til april barn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjøpte kombi jeg ,får barn på mai/juni, du kan bruke den skjermen som er på bagen som forlenger på sportsvvogna og når babyen er liten er det så kjekt med bagen for den er så lett å bære. har hatt kombi til alle mine jeg(dette er nr fire)og er kjempefornøyd

Takk for at dette ble tatt opp, sitter og strever med å skjønne forskjellen selv, og er nå litt nærmere.. :)

Står at kombi kan brukes til barna er 3 år, men bruker man virkelig en slik vogn så lenge? Eller kan den gjøres om til sportsvogn?

Annonse

Med en kombi vogn så må du ha med deg sportsvogndelen hele tida. Bagen står liksom oppi den. Med en duo har du kun bag osm du klipser på understellet. Når babyen er blitt stor nok fester du på sportsvogndelen i stedet og legger vekk bagen til neste barn :) På den måten sparer du sportsvogndelen og kalesjen helt til babyen er stor nok, hvis du skjønner.

Syntes duo funket veldig fint, jeg!

Dette er det veldig delte meninger om.

Noen synes kombi er best fordi det er litt enklere å bare løfte bagen rett ut av vogna uten å måtte løsne den først.

Det er sikkert veldig viktig at bag-delen er enkel å løsne iallefall og at den ikke har alfor mye dill under slik at den ikke står stødig når man har tatt den ut.

Er jo litt dumt om babyen våkner fordi man tukler for mye med demontering.

Jeg hadde bestemt meg for en duovogn helt til jeg snakket med venninna mi.

Duo-vogner kan være mye lettere tror jeg, men ettersom jeg har forstått er det viktigere at den er lett å trille enn at selve vogna er lett.

Triller den lett har nok ikke vekten sååå mye å si annet enn når man skal ha den ut og inn av bilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...