Gå til innhold

Svangerskap utenfor livmor


madisen

Anbefalte innlegg

Noen som har opplevd/vet noe om dette? Jeg har hatt smerter (kjennes ut som sting) i den ene eggstokken helt siden el. Det er slik jeg kjenner el, men da varer det kun et par dager. Nå har det vart over en uke. Begynner å bli litt bekymret....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du har en cyste på ene eggstokken som presser på?

Cyster er ufarlige så vet du det..men om det er det og det plager deg veldig så kanskje du bør få den fjernet:)

Snakk med legen din om det,det er vel eneste måten å finne ut hva det kan være:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heizann.. jeg hadde også en cyste for 2-3 månder siden.. det var før jeg ble gravid.. men da så hadde jg også vondt på den ene siden ... kjempevondt etterhvert... som om npe stikker i deg eller noe trykker i deg.. kjempe mye.. uff.. de smertene vil jeg ikke oppleve igjen.. men du har jo ikkke sååååå sterke smerter håper jg.. så jeg vet ikk jg.. det var sånn at jeg ik greide å stå eller sitte eller gå ordentlig.. men så var jo min cyste aaaaltfor stor også da... så da måtte jg fjerne hele eggstokken... men du får ha dt lykke til å si ifra til legen din.. så får jeg si lykke til og god bedring.. håper det bare er livmoren som strekker seg.. siden jg har også smerter på den siden jg fjerna eggstokk.. og der er det jo ingen eggstokkk.. de er ikke sååå sterke heller.. så ikke bekymre deg i det hele tatt vennen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...