Gå til innhold

Slalåm i 1.trimester


jente1977

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! 100% trygg er man ikke, selv om du er forsiktig. Husk at du ikke er alene i bakken, og det finnes mange som ikke tar hensyn. Det er heftige fall som kan være farlig, bevegelse i seg selv er jo bare bra i svangerskapet. Jeg kjører snowboard selv, men ligger unna nå som jeg er gravid. Selfølgelig dumt hvis du har booka skiferie.... Hvilken uke er du i?

Man kan jo gå langrenn da, selv om det kanskje ikke er så spennende....

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7 uker, åtte uker når jeg skal på tur. Hadde innstilt meg på langrenn, men så det sto en plass at snowboard ikke var noe fare og tenkte kanskje slalåm da også var greit. Pleier jo ikke å falle, men selvfølgelig ikke noe god følelse å "ta sjansen" heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørs også kanskje litt hvor aktiv du har vært før du ble gravid.

Man anbefaler at man ikke skal starte opp med aktiviteter man ikke har drevet med før man ble gravid... Men er nok fall og slikt som er farlig ja.

Jeg hadde nok ikke gått rett ut i sortmerket løype for å si det sånn...

Jeg var selv på en helgetur med ridning i uke 15. (2 år siden jeg red sist).. var ganske heftig tur, og mye belastnig på kroppen med mye trav og galopp. klarte selvfølgelig å falle av hesten (noe jeg aldri har gjort før), men jeg tenkte ikke noe over det i det hele tatt.

Babyen ligger veldig godt beskyttet så lenge du er 100% sikker på at embryoet har festet seg skikkelig...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...