Gå til innhold

Kommer aldri til å bli mamma.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har egentlig ikke tenkt så mye på babystyr nå i det siste, men den kom idag da jeg fikk vite at 2 jeg kjenner er gravide. Hvorfor i satans navn blir alle gravide og ikke jeg??? Hva har jeg gjort galt. 1 ivf ente i negativt, fikk satt i 2 2-delte egg. 2 ivf ble det ingen befruktning sv eggene. 3 forsøk fikk vi satt inn et perfekt 4-delt egg, men denne gangen endte det negativt også. Nå venter vi på de 2 fryseeggene vi har igjen. Får lyst til å rive ut alt av eggstokker og livmor, fungerer jo ikke likevel. Er så drittlei alt nå at jeg holder på å spy! Vet det har klaffet for andre etter lang tid, men det skjer sikkert ikke meg. Hvorfor skulle vi ha så uflaks å bli barnløse! Måtte bare få ut frustrasjonen.

Har gått til soneterapi på 1 og 2 forsøk, og gikk til akupunktur på 3 forsøk, så kanskje jeg har fått bedre befrukning pga det, men har jo ikke hjulpet foreløpig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff den overskrifta var ubehagelig.

Jeg tror vi endrer den Loop....

Jeg håper jeg også en gang blir mamma.

Det høres bedre ut.

Jeg håper det blir slik for deg.

Klem fra

Skrevet

Har ikke gjort noe galt du... er nå bare sånn at livet det er ikke rettferdig. Jo før man aksepterer dette jo bedre, og aksepterer man ikke dette kommer man heller ikke videre uansett... Din egen innstilling er det som forandrer alt. Ja det høres sikkert litt hoverende ut, men det er jo sant. Har slitt endel jeg også i mitt liv, og så dette med ivf og aborter i tillegg, men funnet ut at den eneste som kan hjelpe meg er faktisk meg selv og hvordan jeg velger reagere på ting - selv om det kan være aldri så tungt til tider. Kjemp deg tilbake igjen.

Skrevet

Uff så trist. Men sikkert godt å få ut frustrasjonen. Jeg tror nok IVF prosjekter i utgangspunktet er en tålmodighetsprøe.....og som krever masse arbeid med en selv for å holde ut. Men ofte er det det deter snakk om. Å holde ut. den som gir opp har i alle fall mislykktes.

Så hvis du holder ut så kan du kanskje endre overskrivten som en annen her nevnte?

Lykke til og stor klem

Skrevet

Takk for støtten, dere er så snille! Jeg har vel ikke gitt opp helt, men mister troen for hver gang vi har endt med et negativt forsøk, dette går i bølgedaler hele tiden, noen dager er verre enn andre.

Skrevet

Ja, det er helt pyton når man man hører at "alle" rundt en blir gravide.Det hjelper ikke akkurat på psyken.

Vi gikk gjennom dødsfall i familien, testikkelkreft hos min mann og 3 forsøk for det lykkes.Alt dette på 1 år.Var langt nede.Så man skal jammen gjennom mye før det klaffer!

Og ikke at jeg var mindre stressa pga. alderen...

Så flott at du har fryse-egg!!!Og perfekt alder :-)

Kanskje ikke mye til oppmuntring fra meg...men jeg sender deg varme tanker...DET LYKKES TIL SLUTT SKAL DU SE.Det gjør det for de fleste.Ting kan bare ta litt tid iblant.

Skrevet

Hei vennen!!!

Er vel ikke så mye mn kan si for å få opp håpet,men du vet jo at jeg også hadde gitt opp 100%.Ville bare prøve IVF for å hvertfall ha prøvd,ikke sitte igjen med en følelse av at vi ikke gjorde det vi kunne.

Er fortsatt veldig rart å være den som fikk det til til slutt,er ikke lenge siden jeg satt med samme følelse som deg...

Og det føles litt urettferdig.Jeg har jo troen på dere da,når det gikk for oss så går det for alle,en eller annen gang.Bare så kjedelig at det skal ta så lang tid og så mange forsøk.

Vet ikke hva mer jeg kan si jeg vennen,heier hvertfall på dere og håper det blir pos test etter fryseforsøk!!!!!!

Klem fra meg.

Skrevet

Tusen takk Rose38! Det var litt av en karusell du har vært igjennom! Og at det lykkes tilslutt med dere må bare være helt fantastisk! Det unner jeg deg :-) Jeg er jo i min perfekte alder, så skjønner ikke hvorfor dette ikke skulle gå. Vi har igjen et icsi forsøk visst ikke det blir noe av fryseforsøket, så tar vi turen til privat visst det mislykkes. Jeg kommer nok ikke til å gå ioo å prøve, men mister troen. Selv om jeg mister troen litt etter litt, så skal jeg iallefall dra meg igjennom flere forsøk.

Dollypopp, takk for støtten vennen :-) Er bare litt kjipt humør idag da jeg fikk vite at 2 til har blitt gravide, men det går over, tar bare litt tid å fordøye. Er godt å høre noen har troen oppe! Så får vi bare krysse fingrene for at fryseforsøket fungerer. Er så glad iallefall at vi har komt igang med dette nå så tidlig, da jeg ennå er ung, for dette kan jo fort ta 10 år til, hehe :-)

Skrevet

Loop, det er alltid håp. Jeg husker første gang jeg prøvde, da var du også en sliet, mener jeg å huske. Jeg var også en av de som tilslutt fikk det til, enda de sa jeg ikke kom til å klare det.

jeg har også troen på deg, det er ikke alltid veien mot å få det etterlengtede barnet er så lett, men de ller aller fleste komemr der.

Har du prøvd noe alternativt, som feks homøopat, akupunktur, soneterapi osv... Jeg kan takke akupunktøren min for at jeg har ett barn i dag, hun er nå det eneste håpet jeg for at jeg skal kunne få oppleve å få ett barn til

Skrevet

Hei Tryne!

Ja, jeg husker godt deg! Bra å høre at det er noen som har troen, det skal ikke være alltid like lett for alle. Godt å høre at du endelig klarte det, det gir jo håp for oss andre selvklart. Jeg har gått til soneterapaut på 1 og 2 forsøket og prøvde vakummassasje og akupunktur på det 3 forsøket, da fikk jeg bedre befruktning på eggene og kvalitet. Vet ikke om det var behandlingen eller fordi vi prøvde icsi sist gang nå. Men skal fortsette med behandling når jeg orker, fikk litt nok av å gå til behandling annen her uke, så må ta en pause derfra. Ble litt stress i hodet mitt.

Ser at du venter på IVF, og ønsker deg all lykke på veien mot målet! Dette er jeg helt sikker på at du klarer! Du har jo bevist at du kan bli gravid :-)

Skrevet

har du prøvd akupunktur uten om IVF?? jeg synes det fungerer så bra for meg, hadde det ikke vert forhun så hadde jeg jo ikke hatt en jente i dag. Det eneste som gjorde at jeg klarte å bli gravid på egenhånd 2 ganger etter fødselen, var fordi hormonene mine var fortsatt påvirket av den graviditeten, men nå er løpet kjørt. Hormonene er tilbake til ddet samme dårlige, så jeg håper at akupunktur dama klarer å hjelpe meg også denne gangen.

Vi venter på IVF ja, blir sendt en søknad i det offfentlige om noen mnd, men der blir vi mest sannsynlig ikke godkjennt. vi kan kontakte Hauksen igjen når vi vil, men foreløbig så har vi ikke råd

Skrevet

Har prøvd akupunktur noen mnd før, men det er sambo som er problemet hos oss. Jeg prøver å øke sjansene enda mer ved å gå til akupunktur pga blokkeringer. Så jeg har vel et underliggende problem jeg også. Håper dere blir godkjente! Krysser alt jeg har for dere! :-)

Skrevet

Kjære Loop -det er fullt lov å tenke akkurat som du gjør her i dag -hvorfor i helvete skal alle andre bli gravide når ikke vi blir det?????????

Få ut all frustrasjon og FORBANNA irritasjon - det er vel nettopp noe av det dette forumet er til for.

Jeg kjenner meg innmari godt igjen i alle tankene dine. Jeg tenker ofte at jeg aldri komer til å bli mamma, samtidig som jeg ALDRI klarer å gi opp håpet helt. Det er en fryktelig vanskalig situasjon å være i; håp, skuffelser, nytt håp for å komme videre, enda mer skuffelser +++

Det er faktisk ikke normalt at vi skal takle dette på en rasjonell måte. Få ut frustrasjon, irritasjon og FORBANNELSE sier jeg bare!!!

Ønsker deg all verdens LYKKE TIL, Loop!!

Klem

Skrevet

Jeg ønsker deg også lykke til Loop, du må for all del ikke gi opp håpet!!!

Når det gjelder alternativ behandling så sverger en venninne av meg at det var soneterapien som hjalp henne. Hun tok soneterapi før og etter innsetting av egg for å stimulere livmora til å holde på eggene, og jeg heller vel til å prøve det samme neste gang jeg også. Ellers tror jeg det er sånn med alternativ behandling at man må være åpen for det for at det skal kunne ha noen effekt, og jeg vet at det virker! Fikk en gang øreakupunktur som fjernet langvarige smerter i ryggen!

Skrevet

Tusen takk jenter, dere er så søte! :-) Får et lite håp av å høre på dere :-) Selv om det er vanskelig å forestille seg at det skal gå en dag. Jeg får prøve med akupunktur rett før og rett etter innsetting.

Masse lykke til til dere også, nå må det gå for oss!

Klem :-)

Skrevet

Hei snuppa

Ville bare sende deg en god klem. Har hatt de tankene jeg og, og de er veldig vonde å kjenne på. Men plutselig en dag er det du som sitter der med en positiv test i hånda og skjønner ingenting...

Det er lov til å være sint og sur og forbanne hele verden av og til, vi har nok alle vært der. Håper det hjalp å få blåst ut litt, det er godt innimellom. Tenker masse på deg og krysser finger og tær.

Ikke lenge til nytt hus og valp nå vel??

Masse klemmer til deg fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...