Gå til innhold

Vi kommer på treff i KNARVIK 15 januar!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte vi kunne lage en liste for å se hvem som kan komme!!

Jeg kommer hvertfall viss jeg har bil( noe jeg mest sannsynlig har!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg satser på å komme :o)

...tar meg bare 10 min å trille opp til senteret, og såpass burde jeg vel klare ;o)

Skrevet

hei:=)

vi satser på å komme, men er ikke 100% sikker ennå, for det blir i sovetiden til lillegutt. men jeg skal til kiropraktor i senteret rundt den tiden så om jeg ikke kan møte dere så lenge så kan jeg jo kanskje litt:=) hvor i alversund bor du da kathrine med helene? vi bor i hilland:=)

Skrevet

Jeg kom plutselig på at hunden min har termin på onsdag.. hehe.. Så jeg kan ikke komme.Hadde nesten glemt det.. men ser ikke ut som så mange har tid å komme.. jeg bor på soltveit så vi bor ikke så langt fra hverandre..

Skrevet

så gøy at hunden din har termin da:=) hvilken rase har du? for meg hadde det vært supert om vi byttet dag:=) er ikke så kjent her ute så vet ikke hvor soltveit er, men nå vet jeg iallefall at det ikke er langt unna:=) hehe...

Skrevet

Går greit for meg å byte det til en annen dag. Er vel stort sett ledig hele tiden, så det skulle ikke være noe problem :o)

Skrevet

Har en schæfer hund.. Gleder mes kjempe mye til valpene kommer. Ved bor med hillandsvannet, viss du vet hvor det er..

Men da bytter vi dag da!!

Skrevet

spennende, vi hadde schæfer når jeg var liten:=) tror jeg vet hvor hillandsvannet er ja:=) var og badet i et vann i nærheten her når jeg gikk gravid med casper, tror det var i hillandsvannet... er vel ikke så mange andre vann i nærheten? hehe, som du sikkert har skjønt er jeg ikke herfra...:=)

Skrevet

Går greit for meg også med en annen dag....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...