yasumi Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Hei! Siden forrige treff ikke ble noe av foreslår jeg mandag 21. eller onsdag 23. januar på dagtid, kl 12.30 eller 13. (Av de som svarte på forrige treff-runde så passet det best på dagen etter kl 12 så det ut til)
Tante Bassa Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Hvis det blir på onsdag vil jeg gjerne være med. Dumt sp.mål kanskje, men er det sånn at man må være fra Oslo for å bli med på disse treffene? Jeg bor i østfold, men er enklere for meg å dra til Oslo enn feks. Fredrikstad.
yasumi Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2008 Hei, så hyggelig, du er hjertelig velkommen! Og nei, du må ikke være fra Oslo. Selve treffet finner sted i Oslo, men hyggelig hvis folk utenbys fra også vil være med.
♣jolanta♣ Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Hei! Jeg kan både mandag og onsdag - jobber normalt til ca. 12, så 12.30 passer fint hvis det blir sentrumsnært. Gleder meg til å se dere igjen. Klem fra
tebekaa Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Hei! Så flink du er yasumi! Og denne gangen passer begge datoene for meg:-) Og klokkeslettet er også bra, da har jeg og lillesnupp god tid til å "reise" helt til Oslo;-) Gleder meg til å se dere igjen, og hilse på de små ferske verdensborgerne.
Fryda Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 Begge dagene passer for meg også... Så jeg henger meg på Hvor foreslår dere?
yasumi Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2008 Foreslår at vi treffes onsdag! Gjerne et sted på Majorstua, Bislett eller Frogner (av egoistiske hensyn: Gåvstand for meg...) Men er åpen for alle forslag :-)
♣jolanta♣ Skrevet 16. januar 2008 #8 Skrevet 16. januar 2008 Typisk meg da - svarer før jeg har sjekket kalenderen ordentlig. Jeg må jobbe litt annerledes på onsdagen da jeg skal til kontroll hos jm - og er derfor ikke ferdig på jobb før ca. 14.15. Men hvis det blir på Majorstua og ikke langt å gå fra T-banen kan jeg kanskje komme når jeg er ferdig på jobb? Hvis dere ikke kommer til sentrum da. Orker nemlig ikke å gå altfor mye for tiden....pga bekkenet. Ellers kan jeg treffe dere neste gang. Når denne uken er ferdig har jeg 3 hele uker + 3 dager igjen å jobbe før jeg går ut i permisjon.
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #9 Skrevet 16. januar 2008 Hei jenter, Jeg prøver å komme jeg også - med baby selvsagt, han er ikke så intressert i hjemme-alene-fest enda. Har egentlig barselgruppetreff den dagen, men det er hver uke - og jeg har mer lyst til å treffe dere igjen. Gleder meg til å se de store magene - har nesten glemt nå hvordan det var å være gravid. Anbefaler å slappe av og sove det man greier i ukene før termin - men det er jo ikke alltid så lett med den store magen :-)
KajaLu Skrevet 17. januar 2008 #10 Skrevet 17. januar 2008 Jeg blir gjerne med på onsdag om jeg ikke har født ennå. Hadde vært koselig å treffe dere, så jeg blir med om ungen lar vente på seg litt til.
yasumi Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 18. januar 2008 Så fint, du er hjertelig velkommen! Foreslår vi treffes kl 13, siden Jolanta blir forsinket. Har også spanet etter sted rundt Majorstua, har 2 forslag: Cafe M (Gamle Møllhausen Bakeri i Valkyriegaten for dem som husker så langt tilbake, rett ved Burger King). Der kan vogner settes på plattingen hvor de vanligvis har uteservering om sommeren. Cafe Vigeland (på høyre siden ved hovedinngangen til Frogner/Vigelqandsparken) : Her har de også god plass til å sette vogner utenfor (både trikk og buss stopper rett ved). Her så det også veldig koselig ut og mange ledige bord da jeg gikk forbi. Ikke så fullt som på Cafe M. Lurer faktisk på om ikke dette stedet er det beste for oss siden det ikke er så "in" (tips fra Liten Kuling). Lurte litt på United Bakeries også, men der er det alltid tjåka fullt og ganske så hektisk. Høres Cafe Vigeland greit ut? Skal vi bare satse på å møtes der kl 13 på onsdag?
Tante Bassa Skrevet 19. januar 2008 #12 Skrevet 19. januar 2008 Jeg må spørre litt dumt igjen, er jo bonde i byn....hehe. Går det T-bane til Majorstua? Skjønner ikke så mye av bussene og trikkene i Oslo, men T-bane kan jeg!!!
yasumi Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 19. januar 2008 Hei! Ja, det går T-bane til Majorstua, alle linjer stopper der. Ikke langt å gå fra t-banestasjonen, men for dem som har bekkenløsning er det nok greit å ta 20-bussen (eller trikken) fra Majorstua-huset 2 stopp.
Tante Bassa Skrevet 19. januar 2008 #14 Skrevet 19. januar 2008 Takk for svar. Da regner jeg med at jeg drar til Oslo for å treffe dere alle :-) Gleder meg.
Fryda Skrevet 20. januar 2008 #15 Skrevet 20. januar 2008 Ehhh... Kommer gjerne en tur onsdag jeg altså men er litt forvirret... Hvor ble vi enig om å møtes? Vigeland? Cafe M? Cafe M er vel nærmest t-banen for de som kommer med den. Klem
yasumi Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #16 Skrevet 20. januar 2008 Hei! Jeg lurer på om ikke Cafe Vigeland har best plass til oss, det er ikke så fullt som på Cafe M, derfor foreslår jeg Cafe Vigeland.
Fryda Skrevet 20. januar 2008 #17 Skrevet 20. januar 2008 Sikkert lurt ja Gleder meg til å treffe dere! Da møter jeg på café Vigeland førstkommende onsdag kl 13.00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå