Gå til innhold

Litt bekymra ang ul..

mum&boyz

Anbefalte innlegg

Da jeg kom til jordmor etter ul trodde hun jeg skulle på ekstra kontroll siden det står; placenta plassering: anterior dypt sete..?!

Har ikke fått ekstra kontroll.. jordmor sa "jaja da har han vel sikkert vurdert det slik at du ikke trenger,hmm"

Legen som utførte ul har skrevet; "ikke sett" på skjemaet hvor det står ryggsøyle, urinblære etc.. han har ikke sett noe tydeligvis.. samtidig tok han kun mål "øre til øre" ikke noe crl... og etter som jeg har forstått kan man ikke fastslå alder KUN ved hodemål?

Er ikke det litt sløvt?

med første mann hadde jeg en ul hvor hun gikk gjennom hele lista og sjekka alt NØYE!! derfor reagerer jeg litt nå..

Fortsetter under...

hei!

Hadde jeg vært deg hadde jeg bedt fastlegen om en henvisning til en ny ul, og da heller tatt den et annet sted, skal jo ikke være sånn.

mitt første svangerskap gikk jeg bekymret uten grunn i de 20 siste ukene, på den vanlige ul kom de frem til at barnet var lite, så jeg gikk derfor til ul annenhver uke.

nå som jeg ser tilbake på det er jeg igrunn fortsatt irritert, for når den vakre gutten vår ble født veide han 3225 og var 51 lang, noe som er helt normalt.

så isteden for at du skal gå å bekymre deg så ville jeg bedt om en ny ul!

vet ikke hvor i landet du holder til, er det på østlandet så kan jeg anbefale noen for deg.

har selv termin 4 juni med ei lita tulle:)

-karoline

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...