Gå til innhold

Våkner hele tiden, drømme mye rart..


Sash

Anbefalte innlegg

Jeg har aaaaaaaaldri drømt så mye som jeg gjør nå, og noen av dem er så skummelt at jeg bli liv redd, flere som opplever det?

Våkne opp, tisse, problem for å sove igjen, for så drømme masse rart,og opp igjen tisse, drømme.. he he..

Slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg å.. drømmer kjempemasse rart, noen drømmer er skikkelig skumle, jeg sover dårlig, må opp å tisse om natta.. men men hva gjør vi ikke for den lille i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig kjent...

Jeg er blitt så mye mer bekymret over alt mulig også, teite detaljer som egentlig ikke er noe problem som jeg ligger våken og tenker på.

Men tror det er ganske normalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har det sånn....drømmer skikkelige thrillere jo....inmari sliten når jeg våkner og våkner flere ganger om natten pga dette....og må jo også opp og tisse hvertfall 1 gang per natt....det er litt slitsomt....akkurat nå er jeg sykemeldt pga bekkenløsning (noe som også gjør at jeg sover dårlig), så da kan jeg sove ut litt på dagen om ikke annet....

 

Men som andre sier her...det er jo verdt det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg også drømmer masser rart :) Og det er gjerne mareritt ja. Jeg trodde det kom av at vi ser sesong 2 av Rome nå og det er så mye blod og elendighet, men det blir gjerne mareritt selv om jeg ikke har sett Rome også. Og urolige netter i massevis. Jeje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg drømmer også noe rart hele tiden. fks i natt drømte jeg at vi bodde et sted, og stedet ble anngrepet av en kjempe. og at han skulle drepe meg. prøvde å vekke meg selv, for trodde det var den eneste måten å ikke dø på (har lært å finne ut når jeg drømmer). jeg var livredd. også drømte jeg at jeg døde, og da våknet jeg:P veldig skummelt. puls på 300 når man våkner omtrent hehe. ikke sundt:P og det værste er at når jeg sovnet så fortsatte jeg å drømme om den samme kjempen. så vakke så veldig avslappende natt. har drømt slike drømmer de siste ukene nå. slitsomt å sove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...