Gå til innhold

Noen som vet om bra barnehager i Grorud bydel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for tipset :-) Har ikke søkt på den barnehagen men greit å være obs på det :-)

Håper på plass i Ammerudgrenda barnehage da kusinen til snuppa kommer til å gå dit frem til sommeren. Hadde jo vært utrolig kjekt om snuppa kunne fått ha noen kjente der de første månedene....

Og de som jobber der virker utrolig snille og flinke med barna!

håpe håpe

Lilleslottet bhg på Romsås synes jeg er bra. Vært innom der med flere anledninger. den er nå under rehabilitering og vil bli kjempe fin til slutt. Små barns avd er med bare 9 barn noe som er et stort pluss spør du meg:)

Helt klart et stort pluss med få barn på avdelingen, men jeg tror også at det da er vanskeligere å få plass.

Jeg håper å få plass i første omgang og så kan jeg jo evt. søke andre barnehager etterhvert om den vi forhåpentligvis får plass på ikke er bra :-)

Snakket med barnehagekontoret i forrige uke og de sa at bl.a Flaen var nesten umulig å komme inn på. Var visst noen som hadde stått leeeeenge på venteliste der.....

Glemte å få med at barnehagekontoret anbefalte at man søkte på de barnehagene med f.eks 4 avdelinger da det der er størst mulighet for å få plass fremfor de med få plasser....

Så vi har søkt på en del av de stooore barnehagene på Ammerud, pluss et par små og en på Romsås.....så da gjenstår det bare å krysse fingrene :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...