Gå til innhold

Alkohol i festlige lag..


gutti sept

Anbefalte innlegg

Hvordan gjør dere andre det med fester og alkohol når dere ikke vil at noen skal vite at dere er gravide ennå?

Det er svært sjelden at jeg ikke har drukket alkohol på fest, så regner med at folk kommer til å få mistanke hvis jeg ikke drikker.

Har dere noen tips å komme med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får kjøpt ganske rimlig rødvin med skrukork som du kan helle ut og erstatte med alkoholfri rødvin... De smaker ikke så ille, faktisk. Ankom festen litt "seint" så de andre har tatt noen glass og er litt småbrisne... så er det ingen som fatter mistanke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta i mot glasset, skryt av vinen, spankuler rundt, og saa vanner du planter med den naar ingen ser, ute paa gangen eller noe.... =o) Det har jeg gjort denne gang, det viktigste er jo at folk ser at du surrer rundt med et glass, hehe....

 

Andre plasser sier jeg bare nei takk, der er det mindre mistanke. Men noen "kjerringer" - unnskyld uttrykket - skal jo alltid lage stort nummer ut av at noen ikke drikker alkohol, og VIL liksom at alle skal - som jo er helt fjernt (har vaert saann selv, jeg, var ment som gjestfrihet da...) og da faar man bare finne paa disse pencilinunnskyldningene (selv om man ikke trenger aa droppe alkohol av denne grunn, med mindre pencilin er gitt for noe i underlivet)

 

Jeg kjoerer! Fungerer jo ogsaa.... Eller naa har jeg festet saa mange helger, at jeg trenger en hvit helg...

 

Eller drikk alkoholfritt oel i gjennomsiktig glass....

 

Eller alkoholfri vin....

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...