Gå til innhold

Noen som har noen reale rier og avse??


Gjest VerdensHeldigsteMamma

Anbefalte innlegg

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Alt av rier tas i mot med takk!!! Er så lei av disse tullete kynnerne - nå vil jeg ha the real deal! Smerte - action - åpning - blod - fostervann.....give it to me!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha...må le litt av deg!!!

Riiiimelig klar nå, ja...?!

 

Har kynnere selv, men de er ikke vonde.

Har igjen 1,5 uke...så er nok leeenge igjen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter meg på venteliste! Jepp, gi oss rier!!! He he. Jeg har knapt kjent noen kynnere gjennom svangerskapet, så bare så utrolig stille her! Vondt mellom beinda, bare. Stikker, og tror baben presser veldig. Men tror det er forståelse her inne for at hver eneste smerte i mage/rygg regionen gjør meg glad og håpefull i dag! He he. (Har dog 12 dager til termin, så får kanskje ikke lov til å snike særlig i køen og må pent vente..?) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gal av å vente selv. Bare går å surrer om dagen jo. Her er det til tider sterke kynnere, men ingen tegn til rier.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he:) jeg og vil ha. Nå er det 4 dager til termin og jeg har gått med masse kynnere siden august. Jeg er kjempe glad for at jeg ikke fikk i 2007, men herregud nå er jeg virkelig klar. Et par netter har jeg kjent ordentlige rier, men så stopper de opp og bare lurer meg. Utrolig frustrerende for en veldig spent og nygerrrig mamma. Nei det blir dårlig med gavmildheten nå du. Men det spørs om vi ikke er klar for å gi bort de verste riene når det først setter igang;) lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JEG OGSÅ VENTER!!!!!!!! 4 dager til termin, har hatt et problemfritt svangerskap- og det ser ut til å fortsette........ Ingen tegn på verken det ene eller andre.. Vet knapt hva en kynner er.. He he:) :) Håper ikke det betyr at jeg går 14dager over og må igangsettes!!!!:) Jeg er like pigg og kunne vært grvid en evighet til- MEN venter utolmodig nå på at hun skal komme:) :) Noe med at man er innstilt psykisk på den termin datoen..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne send noen rier til meg også. er i fin form, men er så utålmodig etter å treffe ham og lei av de kynnerene som kommer hele tiden...kommer ingen vei med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...