Gå til innhold

Brettebleier, hvilke bleiebukser? Vil gjerne ha med knapper..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har desverre ikke noe særlig strikketalent. Kan vrang og rett og strikke skjerf men der stopper det :S

Vurderer nå brettebleier om vi skal forsøke tøybleier til vår førstefødte som kommer i mai. Men skjønner rett og slett ikke hvilket alternativ jeg kan ha utenpå disse bretta 70x70. Ser på sidene men alle bleiebuksene virker jo som ferdiglagde bleier. Jeg tenkte en sånn enkel bukse med knapper i sidene som kunne taes utenpå mine bretta ting.. Istedenfor brillebukse? Har jeg misforstått greia her?

KOmmer desverre ikke inn på tettintill forumet, skulle gjerne spurt der. Men ser jo at responsen her er bra. Vil gjerne ha utenpåtrekket i Ull ..

Noen tips? Er jo en kjempejungel med altfro mye rart der ute. Forsøker å følge med på finn.no men hver gang jeg finner noe så sliter jeg med å forstå hva det er.Føler meg helt dum her :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du klarer å strikke rett og vrang så klarer du å strikke bleiebukse, det er kjempe lett. Du finner oppskrifter på nett.

Ellers så har bleieboden fått inn noen fine ullbukser med knapper både som natt og dag bukser. Lovelybums tror jeg de heter, de har knapper.

Skrevet

Link til oppskrift:

ottobredesign.com/se/monster/pdf/blojbyxor_i_ull_se.pdf

Skrevet

Hvorfor kommer du ikke inn på tettinntil? Du vet at du må søke medlemsskap i tøbleiedelen, men det pleier man å få på få timer.

Skrevet

Hei!

Vil gjerne inn på tettinntill forumet og prøver nå igjen for 5 gang tror jeg.. Kommer til forumet og er logget inn men når jeg trykker på trådene er de tomme:( alle sammen.. Så er noe rart som skjer, og jeg har så dårlig tålmodighet med slikt som ikke virker.

Ellers ville jeg bare si TUSEN TAKK til alle svar. Sluker info rått :)

Skrevet

Hehe.. Den som leser litt mer nøye han finner svar. Og medlemsskap er nå søkt så spent på morgendagen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...