*Mysillen* Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 hei du... åssen gikk det i dag... husker jeg rett om jeg mener å huske at dette er ditt siste forsøk i det offentlige? vi skal ha vårt siste iløpet av våren... spent på hvordan det blir neste gang... du holder til st.olvas du også? bare litt nyskjerrig jeg da skjønner du....hehe! hvordan har de andre forsøkene dine vært? doseringer og slikt?? vil også ønske deg en masse masse lykke til denne gangen... håper virkelig den sitter nå skal krysse alt for deg
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Hei Mysill ! Uttak i går gikk over all forventning. 19 egg ut !Gikk på hestedose da,450 ie gonal. Sitter og venter på tlf i fra st.olav om befruktning! Biter neggler ! Klem-og takk for omtanken !
*Mysillen* Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2008 19 egg....det er jo kjempe flott jo!!! økte de dosen såpass ja....det fårn si. skal øke til 150-187ie jeg.....skulle ønske jeg kunne øke mer egentlig siden vi har hatt så dårlig resultat... men regner med at von during vet hva han holder på med da..... ja har du hørt noe om hvor mange egg som har klart seg?? xxx alt jeg har!!!
lita78ღ Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Ja nå er vi nysgjerrig Vilsågjerne...hvordan har befruktningen gått??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå