Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Har litt lyst på dette om det blir jente. Synes det er så fiint, men liker ikke Emilie og Amalie, synes det er så poppis. Blir Amelia helt i samme gate eller er det litt mer spennede?
Vipsenmamma Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Det lyder helt likt for meg. Så kjedelig - alle heter (nesten) det samme. Emilie, Amalie, Emilia, Amelie, Amelia, Emily osv osv.
ma-85 Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Litt enig med Nell Gwynn. Det høres likt ut, er liksom i samme gate. Amelia er et helt greit navn det, men er det noe skjeldent du vil ha, ville jeg valgt noe annet.
Vannmann35 Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 Synes Amelia blir veldig likt Emilie, Amalie, Amelie, Emilia, Emelie, Emelia, Emily osv osv. men for all del - Amelia er et pent navn. Hva med f.eks. Agnes i stedet?
Athene75 Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 Enig med de andre t det blir veldig likt de andre navnene. Men jeg synes Amelia er ett veldig vakkert navn. Og jeg kan godt tenke meg å bruke det navnet om jeg får en jente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå