Gå til innhold

Mai-mammaer på Grefsen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Jeg bor ikke så langt unna Grefsen, bor rett nedenfor Sinsen på Grefsen-siden. Vi venter også en gutt - termin 14. mai. Kan jo være aktuelt å trille turer sammen i lokalområdet til våren? Hvem er du forresten? Jeg er 27 år, gift, ingen barn fra før men gleder meg til å se lille krabaten komme til verden! Kommer du på Myrens Verksted for å treffe andre mai-mammaer neste uke?

Hei! Jeg bor like i nærheten, på Tonsenhagen, ikke langt fra Grefsenkleiva:) Trilleturer hadde vært hyggelig til våren ja. Termin 15. mai jeg også, venter ei jente:) Ellers er jeg 30, samboer og har ei jente på 5 fra før.

Jeg skal på Myrens på onsdag ihvertfall, håper HI også skal?

hei. Bor på Bjerke og har en gutt på 1år(han har bursdag idag :-)) fra før så jeg var på mange trilleturer forbi Grefsen og videre opp til sætra og rundt trollvann osv. når jeg var i permisjon. Venter en jente 17.mai. Er samboer og 30år. Skal på Myrens i ettermiddag jeg også.

Hei:)

Kjenner igjen noen nick her nå etter treffet på Myrerens kjøkken. Jeg har ikke vært så aktiv på forumet til nå men er veldig klar for litt turvirksomhet etterhvert. Er jo flotte turområder i Grefsen område og Sognsvann som ikke er langt fra der jeg bor.

Håper det blir flere hyggelige teff før barna kommer og, selv om de blir mer stillesittende:)

Annonse

Jeg kjenner også igjen noen av "nickene" - men ble så mange navn og nick så husker nok kanskje bedre ansiktene :) Men - bra at folk er positive til trilleturer til våren! Kan forresten anbefale boka "trilleturer i Oslo" som er i bokhandelen, her er mange bra tips om cafeer om amming, stellebord etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...