Gå til innhold

Hva med Melizza Kimberley?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller Alva Felicity. Liker litt uvanlige navn. Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på...skal ungen bo i Hollywood eller Norge?

Skrevet

Gå for Alva. Punktum. Og for all del,- styr unna bokstaven Z!

Skrevet

Nei nei nei!

Alva er bra, kun Alva. Ingen av de andre, spesielt ikke overskriften.

Skrevet

Tror og håper! at melizza kimberly er et tulle innlegg...

Skrevet

Jeg håper du fleiper......

Skrevet

Hørte en som syntes disse var drømmenavnene, og at det 'lissom ble litt mer spesielt med zz. Andre navn hun likte var Ariel, Samantha, Nemi og Honey! Holdt på å le:D Ville bare sjekke stemningen her for disse navnene. Sikkert noen som synes de er fine, eller?

Skrevet

Melissa med S i tilfellet, z blir bare teit. kimberley er ikke noe fint.. Alva er veldig fint, men uten felicity... det blir så veldig amerikansk klang over det.. er selv ikke mot utenlandske navn, men de bør være like lette å si i norge i tilfellet... så sant dere ikke har amerikanske aner i familien da

Skrevet

Liker hverken Melissa eller Kimberley, uavhengig om man bor i USA eller Norge - synes det er harrynavn... Finnes så mange andre finere navn, som Alva Felicity :-) Men jeg ville kanskje heller gått for Ava Felicia - synes det er penere og mer internasjonalt og anvendelig!

Skrevet

Æsj... Stygge navn.

Men Alva alene er fint. :-)

Skrevet

Ville i så fall tatt Melissa - med ss (eller har du tenkt å uttale det Melizza? Høres slitsomt ut med stemt s hver gang man skal si navnet), og uten Kimberly - det navnet fungerer særs dårlig på norsk. Melissa er det jo en del som heter, synes det er helt greit.

Eller bare Alva, uten Felicity.

Mange engelsk/amerikanske navn man kan synes er fine, men de er nok finest på engelsk. Ikke alle navn som klinger like bra på norsk. Er masse andre navn å velge mellom.

Skrevet

Uff ikke fint, tenker Ari Behn når jeg ser Melizza skrevet sånn, det var ikke heldig...

Alva er fint, men liker altså ikke noen av de andre alternativene...

Skrevet

Melissa med -SS hadde gått til nød for min del. Men Melizza Kimberley høres virkelig ikke bra ut. Alva er pent. Uten Felicity...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...