Gå til innhold

kaller på Jeaant :)

Anbefalte innlegg

Hei du :)

Måtte bare bort fra "Bli gravid" en liten tur... Begynner å bli så himla lei!! Så fant ut jeg skulle ta turen innom dere en snartur :) Hvordan går det med deg? Fortsatt avslappet etter UL? Håper det :) Savner dere på IKM 48 tråden, var så hyggelig på den :) Tror jeg skal prøve å holde meg litt vekk fra BiM nå dersom det ikke klaffer denne pp'en. Føler for en pustepause, hvis jeg klarer det da ;) Ikke meningen å klage da, bare litt smålei.

Men godt å vite at det går bra med deg i alle fall! Håper ikke kvalmen tar helt knekken på deg. Lykke til videre fremover, snart kan du vel se, om ikke allerede, kul på magen tenker jeg :)

Klemmers

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136501417-kaller-p%C3%A5-jeaant/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan:)

Så koselig å få et innlegg fra deg:) Skjønner deg godt med det ¨bli gravid¨ greiene. En blir lett litt manisk, bare tenker symptomer hele tiden.

Savner gjengen på IKM 48 jeg og, har jo litt kontakt innimellom med noen da.

Her er jeg veldig avslappet, nå gleder jeg meg veldig, hele tiden, ingen bekymringer. utrolig deilig. Kan gjerne lese masse innlegg om det ene og andre, men gidd liksom ikke bekymre meg sp mye som andre, det er ikke bra for babyen. Så her er det bare happy tanker for tiden:)

Kvalmen er begynt å komme seg litt nå når jeg klarer å spise regelmessig. Men mye svimmel, trøtt men likevel søvnproblemer. Pluss at bekkenet bare blir verre og verre. Men men, hva man ikke gjør.....

Jeg håper og håper for deg hele tiden. Det blir nok baby før jul skal du se:)

Har også fått veldig god kontakt med en annen her inne som er i samme situasjon som oss og har mistet før, hun hadde SA i julen. Håper virkelig det klaffer for henne snart:) Jeg følger liksom ekstra med dere to:)

Føler faktisk at det nesten renner over med positive tanker for tiden, det hjalp så sinnsykt mye med den siste UL timen, så jeg sender noen av de tankene til deg, og håper det kan hjelpe spiren med å sitte denne mnd:)

Stor klem;)

Hei igjen!

Så utrolig godt å høre du er ved slik mot :) Det er flott! Og ja, er helt sikker på det er bra for babyen, alle gode tanker er gull :) Får håpe kvalmen slipper taket snart. Bekkenet er det vel slik sett verre med, må vel bare lære seg å leve med det noen måneder framover... Men som du sier, hva gjør man ikke :)

Takker for gode tanker, frøet sitter nok hos oss og etterhvert, den som venter på noe godt vettu ;) Ha en superduper helg!

Klems

Ha en strålende helg du og:):):)

Nå skal jeg sove litt. Jeg lærer aldri.... Må spise til faste tider hver dag og sunn mat, hvis ikke blir jeg dårlig... Og det gjorde jeg ikke igår, og da kom maten opp igjen. Og nå har jeg vært i bursdag, og dum som jeg er.....

Så nå håper jeg litt søvn hjelper, vi skal nemlig ut og spise idag og på kino.

Sender litt mer gode tanker til deg, så hjelper det deg sikkert litt til:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...