Gå til innhold

Sminkeparty, smykkeparty, tupperware meg et visst sted!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er IKKE interessert - når skal den treige nabokjerringa skjønne det?! Har lagt meg sjuk hver gang for å slippe å jatte med de hønene som selger all mulig rar slags sjit som jeg like gjerne skaffer meg på senteret om jeg mot formodning skulle trenge det. I tillegg ringer de agentene og spør om ikke jeg vil ha sånt party hos meg snart. NEI! Slutt å mas. Greitt jeg nærmer meg 30, men det får da være grenser for hva slags uinteressant sjit jeg skal bruke tid og penger på. Nei, takke meg til en trivelig kveld her på krangle. Sånn - nå var det sagt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde du vært ærlig og ikke lagt deg syk hver gang, mulig nabon ville ha tatt hintet.....

Skrevet

Jepp - neste gang skal jeg være ærlig og redelig, så får hu bare synes jeg er usosial. Men burde vært mulig å tatt et hint, jeg stiller jo aldri, og det samma maset hver jævla gang. Og det er jo "party" der 6 ganger i året.

Skrevet

Men, du omgås nabon mye da.....eller så har vel usosial ingenting med dette å gjøre!

Å bli bedt er en hyggelig ting å gjøre og redelig å si nei.

Skrevet

Jeg omgås det jeg må - for å være hyggelig pga unger etc. Men tar ikke initiativ til noe sosialt utover det. Hun tar initiativ hele tida til et eller annet, og vil tydeligvis være venner eller noe. Men det vil ikke jeg. Og hvor mange hint skal det være nødvendig å gi da? Kan jo ikke godt si rett ut til mennesket at jeg synes du er ei kjedelig kjerring og gidder ikke å henge med deg, hverken på parties eller ellers heller....

Skrevet

Ingen dum ide, det du! Hun er skikkelig kristen, så det blir nok en schlager.

Skrevet

Jeg omgås de jeg vil, ungene omgås de vil. Det vil si at lekekompiser til ungene mine har foreldre jeg ikke har noe med å gjøre, det blir til som du ønsker selv, så det jeg vil si til deg er, sår du, så får du høste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...