Gå til innhold

Hvem har merket noe til bivirkninger av medisinene?:)

Anbefalte innlegg

Selv har jeg ingen ennå... tenker at det kanskje ikke funker som det skal. Har 2 ganger stukket meg og bare kjent litt murring i magen. Hvordan kjennes de ut disse eventuelle bivirkningene? Jeg er jo selvsagt glad for at det har gått knirkefritt til nå. Bare litt tørr i slimhinnene mine av nesesprayen.. Takker for svar.:)

Fortsetter under...

Har kjent lite til de denne gangen. Forrige gang merket jeg det godt på humøret. Da ble det et egg, som ikke ble befruktet, eller det delte seg feil. Er derfor litt bekymret, siden jeg har merket mindre til bivikninger denne gangen... Håper ikke det er noe dårlig tegn...

hmm...husker jeg fikk hodepine av sprayen hvertfall...

ellers så hadde jeg vel en del humørsvingninger...hihi...

vet jeg hadde noen fler....men glemmer dem fort...hehe...

hadde flere bivirkninger ved første forsøk enn ved andre hvertfall

Sprayen tåler jeg nok bra. Blir kanskje litt tettere i nesen og bihulene etter et par uker på den, men dette er ikke så ille. Det er puregonsprøytene jeg reagerer på. Jeg merker det på psyken og begynner å gråte av alt fra sanger på radioen til reklamer;-) Jeg er nå på sprøytedag 2 og kan merke at magen vokser, har også kjempesmerter i magen samt blødninger. Dette er mitt tredje forsøk og har hatt det sånn i større eller mindre grad under de andre forsøkene mine, så vet at det ikke er noe galt. Første gangen var jeg veldig rett for at det var noe galt og ble derfor enda mer deppa. Det går ihvertfall fort over og forhåpentligvis går det til en god sak;-) lykke til ihvertfall og kos deg med at du ikke har noen bivirkninger!

Jeg har vært igjennom medisinering og uttak 4 ganger.(1 avbrutt forsøk pga.ingen innsetting)

Forrige forsøk var jeg gråte-kone,hormonell,deppa,trist,hadde hodepine...Det meste egentlig.

Denne runden derimot,med en måned på spray (!),har jeg ikke merket

noen bivirkninger.Mye mere stinn på slutten før uttak,men det skyldtes nok at det var mange egg denne gangen.

Kos deg med at du slipper bivirkningene,de er ikke noe å trakte etter.

Og de er heller ikke noe nødvendighet !

Klem :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...