Gjest Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Jeg skal hovedsakelig ha vodka og martini asti med. Men hva slags mineralvann og frukt kan jeg ha i? Også om noen har noen ca mål til meg, om hvor mye av ditt og hvor mye av datt. det hadde vært flotters altså
grå :) Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 ville prøvd ut på forhånd jeg, evt søkt på svenske sider( de har mer punsjer, søk feks på punsj/ punch recept). ser for meg at sitronbrus eller fruktcider av noe slag burde passe og feks en frossen bærblanding
TusseMor07&09&14 Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Lagde en sinnsykt god "punsj" til 30 års laget til mannen min. Det ble heeelt tomt! 20 liter gikk med, kunne sikkert laget 20 til... Og alle lurte på hva i alle dager jeg hadde i den, for de syntes den var så utrolig god! Jeg blandet 6 Asti+ ca 2-3 dl jordbærsirup (du får smake litt til) +5-6 1,5 litere med sitronbrus. Så spriter du den opp med ønskelig mengde vodka... Jeg brukte bacardi razz i stedet for vodka, men oppskriften var egentlig med vodka... Ble bare såååå god! Brukte en stor pose med frosne tropiske bær. Fylte opp etterhvert, så de fungerte som isbiter. Kuttet også opp stjernefrukt og hadde oppi litt frosne jordbær. Namnamnam... Lagde en alkoholfri og... da tok jeg mozell og blandet med jordbærsirup. Og hadde i bærene... Gikk ikke så veldig mye av den, men den var veldig god også!
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Tusen Takk.... Jeg skal bare lage litt til et middagsselskap, men klarer det nok:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå