Gå til innhold

da kommer jeg hit


Englemamma08-spire12-10

Anbefalte innlegg

er ei ung jente på snart 19. prøvd i litt over 1 år før spira satt.. tok en test i går so var svakt posetiv og en digital test i dag der d sto gravid.. ble utrolig lykkelig.. nå er jeg bare så spent på alt som skal skje vidre..

 

Burde jeg ta kontakt med legen me en gang og få time??

 

hva skjer egentlig fremmover?? åssen vet dem når jeg skal ha.. regner legen bare ut gjennomsnitt, eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heihei... siden jeg også er 18 og 89-kull kan jeg nok svare deg siden ingn andre har gjort dt til nå :) ja du kan ringe å bestille time nå.... og du kan beregne ut din termin med terminkalkulator som du finner på babyverden.no og her på BIM da... da må du skrive første dag i siste mens. jeg er også gravid og er 6 uker og 1 dag på vei... noe som skrives 6+1 tenkte å fortelle deg siden jeg i begynnelsen ikke helt forstod det.. spiren satt på 2. forsøk... 1 gang ble jg redd å deppa siden dn ik satt.. men nå vet jg at dette er normalt.. du kan ringe å si tl fastlegen at du er gravid å vil komme for å være sikker... de ber dg ta md morgenurin.. så får du helsekort for gravide og de veier dg å sånne ting... du kan bare glede deg... men er du veldig mye kvalm??? jeg er kjempekvalm noe jg ikk liker i det hele ttatt... men får ik gjort no med dn kvalemn az.... håper det går litt bedre med dg =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...