Blåttkryss Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Jenta mi på 8 mnd er forkjølet og hoster. Hun har lav feber på 38. Tror jeg smittet henne egentlig, for har vært forkjølet selv. Har gitt henne nesedråper 4 ganger i løpet av 3 døgn. (de ordentlige til baby, ikke saltvann, for hun har vært så tett og vil at hun skal få sove) når jeg gav henne nesedråper i sta nøs hun like etterpå, og det kom litt blod. Er det noe å bekymre seg for, eller kan det bare være at jeg har skrapet henne opp litt f.eks, når jeg har gitt dråpene? Noen som har opplevd noe lignende? Fulgte med i en halvtimes tid etterpå , før jeg la henne, og det kom ikke noe mere ut av nesen..
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Det er nok helt ufarlig, jeg pleier å blø litt lett fra nesen når jeg er forskjølet. Men hvis du er bekymret så ville jeg ringt helsesøster for å få det bekreftet at det er ufarlig slik at du kan slappe av. God bedring til jenta di :=)
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Blir du bekymret hvis du selv begunner å blø neseblod? Neseblod er helt normalt så bare slapp av om hun hadde silblødd hver dag så hadde det vært noe annet. Men litt neseblod er da vanlig innimellom, særlig når man er forkjølet og slimhinnene i nesen blir irriterte.
Blåttkryss Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2008 ok! Takk for beroligende svar!! He he.. er kanskje litt hønemamma, men må jo liksom bekymre meg litt..
VenterNr3og4!:) Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Hei! Jeg tåler ikke sånn ordentlig nesespray jeg, begynner å blo neseblod hver gang. Du kan jo være litt obs på det ang jenta di også? Jeg kan bare bruke saltvannsdråper eller spray.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå