Gå til innhold

bør jeg bekymre meg over neseblod?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 8 mnd er forkjølet og hoster. Hun har lav feber på 38. Tror jeg smittet henne egentlig, for har vært forkjølet selv. Har gitt henne nesedråper 4 ganger i løpet av 3 døgn. (de ordentlige til baby, ikke saltvann, for hun har vært så tett og vil at hun skal få sove) når jeg gav henne nesedråper i sta nøs hun like etterpå, og det kom litt blod.

Er det noe å bekymre seg for, eller kan det bare være at jeg har skrapet henne opp litt f.eks, når jeg har gitt dråpene? Noen som har opplevd noe lignende? Fulgte med i en halvtimes tid etterpå , før jeg la henne, og det kom ikke noe mere ut av nesen..

Skrevet

Det er nok helt ufarlig, jeg pleier å blø litt lett fra nesen når jeg er forskjølet. Men hvis du er bekymret så ville jeg ringt helsesøster for å få det bekreftet at det er ufarlig slik at du kan slappe av.

God bedring til jenta di :=)

Skrevet

Blir du bekymret hvis du selv begunner å blø neseblod?

Neseblod er helt normalt så bare slapp av :) om hun hadde silblødd hver dag så hadde det vært noe annet.

Men litt neseblod er da vanlig innimellom, særlig når man er forkjølet og slimhinnene i nesen blir irriterte.

Skrevet

ok! Takk for beroligende svar!! He he.. er kanskje litt hønemamma, men må jo liksom bekymre meg litt.. :)

Skrevet

Hei! Jeg tåler ikke sånn ordentlig nesespray jeg, begynner å blo neseblod hver gang. Du kan jo være litt obs på det ang jenta di også? Jeg kan bare bruke saltvannsdråper eller spray.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...