Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 fått to av samme kjønn,evt.venter... Hvor svangerskapene har vært kjempe ulike?!
Fisk74 Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Jepp! Min første var gutt, så jente, og nå venter jeg en gutt igjen. Det er stooooooooor forskjell på gutte sv.skapene! All trøbbel har forsterket seg for hvert sv.skap hos meg.
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Jepp, jeg har to gutter fra før, og svangerskapene var kjempeulike, så jeg trodde helt til UL at jeg ventet jente andre gangen fordi det var så utrolig annerledes enn første svangerskap! Første gikk jeg kvalm 5 mnd, andre var jeg ikke kvalm i det hele tatt. Første hungret jeg på noe helt annet enn med andremann. Første hadde jeg ikke halsbrann en dag, andre gang var jeg skikkelig plaget. Første la jeg på meg veldig mye fremover på magen, mens med andre la jeg på meg mye på sidene også. Osv. Syns liksom svangerskapene var ulike på alle punkt! Men to gutter har jeg nå uansett Denne gangen har jeg igjen helt andre plager, og denne gangen har også hormonene kommet for fulle, noe jeg ikke var plaget av med noen av de to første, såer spent på hva det er denne gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå