Fru Mo med gutt nummer to! Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Har fått vite at "klumpen" er en liten gutt! Jentenavnet var nesten i boks men guttenavnet er vi mindre sikre på... Vi liker begge Vetle, Eirik og Sigurd, navnet blir nok ikke helt bestemt før gutten blir født, men moro å høre hva andre synes om alternativene våre! Evnt tips til andre navn i samme sjanger!
prebs Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Jeg veksler mellom å ha Eirik og Sigurd som favorittnavn:-)) Vetle er også fint. Andre navn i samme sjanger: Eivind Olav Sverre Øyvind Erik Lars Ola Hallvard Sigbjørn Sigmund Kan jeg spørre hva jentenavnet var, siden vi har så lik smak?
Vannmann35 Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Eirik er flott! Sigurd er for meg en usympatisk pøbel (kjent to av dem), mens Vetle forbinder jeg for mye med Vetle Lid-Larsen - ikke at det er noe galt med han men...
Noah 21.05.08 :) Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 Eirik er bra. Sigurd er ikke min smak,Vetle syns jeg er et veldig pinglete navn.
Mio. Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 Sigurd syns jeg er knalltøft, hadde en gutt i barnehagen som het det. Navn er jo mye hva en forbinder de med. Vetle er en god nummer 2, og Eirik får da sisteplassen, men kun fordi det er et veldig vanlig navn, ikke fordi det er mindre pent. Ellers er Snorre tøft syns jeg, og Jarand. Og Sondre. Og Brage!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #9 Skrevet 10. januar 2008 Det var tre fine navn du har kommet frem til. Det er utrolig mye rart her inne, så dette var en befrielse. Jeg stemmer for Sigurd. Sønnen min (hvis jeg får en sønn) skal hete det.
Synnøve_Solbakken Skrevet 10. januar 2008 #10 Skrevet 10. januar 2008 Sigurd er bare kjempeflott, passer så bra til både barn og voksne menn! Eirik er også fint, litt mer brukt bare. Vetle er fint, men syns det passer best på barn. Håvard Håkon Magnus Erlend Johan(nes) Vegard
Vipsenmamma Skrevet 11. januar 2008 #11 Skrevet 11. januar 2008 Jeg stemmer på Sigurd - et flott navn. Hvertfall ikke Vetle, det er så pinglete.
ma-85 Skrevet 11. januar 2008 #12 Skrevet 11. januar 2008 Sigurd er fint! Andre fine navn i samme sjanger: Sverre Øystein Vemund Torstein
Fru Mo med gutt nummer to! Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 11. januar 2008 Takk for mange hyggelige tilbakemeldinger! Kom gjerne med enda fler forslag! Selv heier jeg egentlig litt på Torbjørn (oppkalling etter både min far og min bestefar), men samboeren min mener det er for traust... Av de tre navnene jeg tidligere har nevt liker jeg kanskje best Eirik, men siden både jeg og samboeren min har navn som begynner på E (han heter Erland) er jeg redd vi blir litt E-familien... Til prebs: jentenavnet vårt var Johanne.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #14 Skrevet 11. januar 2008 Tre flotte navn syns eg! Trur eg likar Sigurd aller best, men alle tre er kjempe flotte navn.
prebs Skrevet 11. januar 2008 #15 Skrevet 11. januar 2008 Johanne er også et av mine favorittnavn...:-))
Vannmann35 Skrevet 11. januar 2008 #16 Skrevet 11. januar 2008 Jeg er som tidligere nevnt ikke begeistret for Vetle og Sigurd, men synes Torbjørn og Eirik er flott. Andre navn som kan passe kanskje, og som ikke er på E - enig at det kan bli litt mange av dem ja... er Johan, Gustav, Sivert, Sigvald, Vegard, Torstein eller Håvard.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå