Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har to jenter som heter Julie og Emilie. Passer Kamille sammen med de navnene? Evnt hvilke andre navn passer?
Vannmann35 Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Har fundert litt på Kamille selv, men har vel egentlig kommet til at jeg forbinder det for mye med Kamille-te og damebladet Kamille. Ellers passer navnet fint med søstrenes :-)
ma-85 Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Kamille blir for mye kamille-te... Selv om man kan hete Camille på engelsk, så synes jeg det er bedre med Kamilla i så fall.... Synes ikke det passer med Emilie i hvertfall - for mye m-er.
AS og lillemor=) Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Hei hei =) Jeg har tenkt på Kamille selv, men ikke fått gehør av samboeren. Han mener det er for sossete, så det utgår dessverre. Men, jeg liker navnet da. Ikke fundert mer enn at jeg kunne tenkt meg det til egen datter, for da sambo satte seg på bakbena slo jeg det fra meg.. hehe=) Lykke til med navnevalget=)
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Blir altfor "Kamille-te" og kanskje litt damebladet Kamille.. Julie, Emilie & Cecilia Julie, Emilie & Erika Julie, Emilie & Synne Julie, Emilie & Milla Julie, Emilie & Mille Julie, Emilie & Mathea Julie, Emilie & Henriette Julie, Emilie & Ylva
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 Kamilla eller; Felicia Alicia Yvonne Milla Astrid
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 Liker ikke Kamille, hva med Julie, Emilie og Ingrid Julie, Emilie og Maria Julie, Emilie og Sara Julie, Emilie og Nora
ma-85 Skrevet 11. januar 2008 #9 Skrevet 11. januar 2008 Andre navn som passer: Siden du har -ie endelser på de to andre, ville jeg holdt den stilen. Hva med Marie Sofie Cecilie Otilie
scoobidoo Skrevet 11. januar 2008 #10 Skrevet 11. januar 2008 Hehe. Trodde først du lurte på om vi likte bladet... Synes ikke det er så veldig fint. Hva med Andrea?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #11 Skrevet 12. januar 2008 Kamille er veldig fint. Liker det bedre når det staves Camille, for da blir ikke kamille-te assosiasjonen så sterk. Synes Julie, Emilie og Camille passer veldig bra :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå