Gå til innhold

auuu,skal så lite til før man blir bekymret!


stineb

Anbefalte innlegg

Merker det skal lite til før jeg blir bekymret.

Nøys i sta,og det var drit vondt.

Vondt bortover hele magen,helt nede liksom. Kjentes ut som alt skulle falle ut inni der..

Huff er ikke bra å være så bekymret heller,men merker jeg går ofte på do nå,for å se etter at jeg ikke blør...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei;)

Det der er du ikke alene om!

Jeg nyser en del om dagen og det gør så vondt nederst i magen. kjennes ut som om magen knyter seg.. jeg har ikje bekymret meg sælig mye om dette i og med at jeg hadde d akkurat slik sist gang jeg var gravid også=)

Ingen fare ;)

Men gjør veldig vondt da:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå det er så godt å høre at jeg ikke er alene om slike ting. Nøs for litt siden...det gjorde vondt nede i magen ja.

Jeg er 9 uker, og idag så jeg en liten mikroskopisk antydning til brun utflod og fikk helt angst!! Men har ikke vært noe etterpå så det går vel bra.

Kvalmen har også gitt seg...noe jeg er veldig glad for...men så begynner jeg å tenke på MA....siden symptomene har lettet.

Nei jenter...vi må slutte å bekymre oss så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men d er jo bra at kvalmen har gidd seg;)

er bare 5+6 på vei jeg og venter egentli på at kvalmen skal dukke opp når som helst!

Har vert gravid før, men Tok abort siden jeg bare var 16 og d passa bare ikke, men denne gangen skal jeg ha ongen sell om jeg er veldig ung enda, og du aner ikke, bekymrer meg som bare d! får av og til ikke såve fordi jeg tenker så mye..

Men MA hva betyr d? er ikke helt klar over alle disse forkortingene.=)

 

Tror ikke den lille mikroskopiske utfloden er noe å bekymre seg for:)

Du har helt rett, vi må slutte å bekymre åss så mye ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...