Gå til innhold

stram lukt av urin og nedentil....noen andre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

spes når d er konsentrert urin...men også mer enn vanlig....til og med mannen min kommenterte det...noen andre som har d sånn også?

vasker med hver dag så er ikke noe med det..uff..er ikke noe deilig da akkurat:P hehe menmen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet at d ikke er infeksjon eller noe...har ikke noe særlig utflod heller....bare kjenner at d lukter strammere enn vanlig...noen som vet om d er vanlig?

Skrevet

jeg har det jeg også... vet ikke hvorfor...

Skrevet

hei. min urin har også forandret seg masse - er utrolig knæsjegul i fargen og lukter helt annerledes...

Skrevet

Hei :-)

Det kan være noe du spiser mer av, eller nå som du ikke gjorde før. Det er masse mat som skiller ut dårlig lukt av urin. Eller medisin faktisk. Håper du finner ut av det :-)

Skrevet

leste at en strek gul farge på urinen kan tyde på at bærer gutt.. men om det stemmer det vet jeg ikke :)

Skrevet

Oi, den var interessant den siste der... Jeg har veldig sterk urin og baerer mest sannsynlig en gutt. Fikk se en tut paa UL i gaar (13 uker i dag) og er det tut paa 18 uker kontrollen, saa er vi sikre) Jeg har ogsaa magefoelese paa gutt og har vaert mye mer kvalm denne gangen i forhold til sist, da jeg fikk jente.

Ang. stram lukt saa anbefaler jeg selleri (dersom dere orker det naa da, som renser nyrene) og masse vann. Jeg gikk opp 1 liter vann jeg, og da ble urinen lettere og ikke saa stram. Men det er sikkert individuent da... For meg hjalp det. Det er ogsaa noe med aa ikke holde seg, altsaa tisse ofte. Naar man er gravid, skal man absolutt ikke gaa og "holde seg". Det boer damer ikke uanasett, og det sier seg litt selv hvorfor... =o) Er jo en del ting nedi der vi gjerne vil holde saa spenstige som mulig, hehe, i hvert fall skal ikke en stadig tung urinblaere tynge baade her og der. ;o)

Skrevet

Jah det siste var interessant.. Har hele tiden hatt på følelsen at jeg bærer på en gutt... Har sett på sånn kinesisk fødselskart som skal være 90% sikkert og der er det 58% sjanse for at det blir en gutt... Hadde vært koselig, har allerede hentet ut masse barneklær fra svigermor sitt kott - fra når samboer var liten:)

Skrevet

Stram urin og veldig sterk farge kan tyde på at den er for konsentrert ofte.. har du prøvd å drikke mer vann For å få tynnet den ut? Det skal ofte hjelpe...

Skrevet

Jeg drikker kjempemasse:) Det har jeg alltid gjort, tisser myye, men like gult for det:)

Skrevet

Jeg du, jeg har ogsaa lest de kartene saann, og det jeg tror de mener er at det blir foedt 58% gutter av denne aldersgruppen og 42% jenter.... =o) Se en gang til, saa forstaar du hva jeg mener. Det er over 90% sjanse for gutt ja, naar du leser det kartet. Stemmer paa hele min familie og hele sambo sin familie, samt vaart og venners barn, hehe....rare greier, men morsomt.

Skrevet

sterk farge og lukt på urinen er enten fordi man drikker for lite vann eller fordi man spiser noe som påvirker urinen ved å gi andre avfallsstoffer. Dette gjelder ihvertfall for "ikke-gravide"! Har ikke hørt noe om at graviditet skal endre noe på det, bortsett fra at kroppen trenger MYE mer vann og at det blir mer konsentrert av den grunn...

Å spise masse gulrøtter har jeg hørt kan ha en effekt, hehe, uten at jeg har testet det selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...