lita78ღ Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 første stikk i kveld... så da er det jammen igang igjen. Kjenner jeg får nerver... På det fjerde skal det skje, ikke sant? Flere som starter å stikke nå??
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Jeg stikker ikke,hadde uttak i dag. Men ville ønske deg lykke til ! Klem )
Snooopi Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 HURRA! X-fingrene for deg ) Jeg skal på scanning i morgen, har gått på nedregulering sinde 28.des. Håper tanta kommer snart, så er jeg klar til menopur!
Julie73 Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Hei, joda jeg stikker - satte forhåpentligvis nettopp min siste menopur sprøyte. UL og kontroll i morra, håper jeg skal sette EL-sprøyta ila helga og får uttak på mandag. Lykke til med stikkingen og prøvingen :-)
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 hei hei. jeg begynner oxo å stikke i dag:-) dette var første gangen jeg har satt sprøyte på meg selv....... det var litt skremmende, var ikke så vanskelig som jeg trodde:-) skal på UL på mandag:-) ønsker alle lykke til og ha en god kveld:-)
lita78ღ Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. januar 2008 Ja regnet med at vi var flere... Utrolig hordan spenningen bygger seg opp igjen. Har egentlig hatt det ganske fint siden sist forsøk. Gifta meg tilogmed:-) Har ikke tenkt baby til enhver tid, og det har vært godt. Men nå er jeg så innmari klar for å bli gravid!! Setter 175 ie puregon. Mor til 2 snart???igang m ICSI, jeg skal også på UL på mandag. Spennende...Synes nesten det er litt artig å stikke jeg...hehe...og ganske stolt over å få det til. Regner med at det også blir både menopur og oralgutran(eller noe sånt) etterhvert, så i løpet av neste uke er det vel 3 sprøyter pr dag (bruker ikke spray). Da begynner det å bli mye, men jammen er det verdt det! Snooopi! skal se vi blir gravide samtidig nå:-D Lykke til alle sammen!!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 11. januar 2008 #7 Skrevet 11. januar 2008 Jeg stikker heller ikke enda hehe men er heeeeeeeelt enig at på det 4 vil det skje, skal i gang med mitt 4 ivf forsøk snart nå..
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 11. januar 2008 #9 Skrevet 11. januar 2008 Jeg sa til meg selv på 3 forsøk " alle gode ting er tre" men det skjedde ikke noe. Nå er det " alle gode ting er 3 men på det 4 vil det skje" og da håper jeg den jævla regla stopper!!! hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå