Gå til innhold

Uteaktiviteter ;-)

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg har ei venninne som også er gravid (ca.14uker på vei), og hun tør ikke kjøre nedoverski siden hun er gravid... Dette hadde jeg ikke tenkt over før hun sa det, men ville dere unngått å gjøre det også? Pga at man kan falle og miste barnet. Hadde gledet meg til en sesong med slalom, men bør jeg kutte det ut nå som jeg er gravid??

Ønsker synspunkter av dere andre ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136497212-uteaktiviteter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann.. jeg syns ikke vi skal bli overhysteriske fordi vi er gravide. all aktivitet er jo bra, så jeg ville stått slalom (om det var noe jeg drev med), men man trenger jo kansje ikke utfordre å gjøre ekstreme trix da.. hehe.. vi kan jo falle å slå magen når vi bare går tur eller kjører bil.. nei bruk kroppen din.. (men ha i bakhodet at det er et liv i magen) det gjør jeg:-)

ha en fin vintersesong på ski.. (håper veldig på snø her i nord snart!!)

Hei hei! Jeg er ekstremt glad i å stå på telemark, men etter jeg ble gravid har jeg ikke stått en gang. Jeg står ikke fordi jeg er redd for å ødlegge ski gleden med å være super redd for å tryne. Men jeg holder meg ellers i form med helt vanlig trening på Spenst. Man skal jo bruke hode hvis når man er gravid og ønsker å beholde det/beskytte det.

Men tren på normal måte!!

Jo bedre fysisk form, jo lettere svangerskap og fødsel...

Jeg kjører brett med kommer ikke til å gjøre det i år.

Er mye folk i bakken som virkelig ikke har peilig,så selv om du klarer holde deg på bena vet du aldri hva som kan skje...

Får nøye med med langrenn denne sesongen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...