Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Kan jeg spise den? Den med kirsebærsmak. Sambo har kjøpt ost og kjeks og jeg har også lyst på
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Om den er laget av upastaurisert melk,skal det stå på pakka... Den osten går som kremost og ikke mykost,og så sant det ikke står noe om at den er upastuarisert er det bare å spise.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Står ingenting om det men. Står bløt smelteost 31% fett. Innhold: hvitost,vann,melkefett,smeltsalt,gelatin og aroma. Hehe, ikke lett dette:)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Så lenge det ikke står noe om at den eventuelt ikke er pastuarisert er den trygg! Norsk lov er laget slik at de MÅ merke dersom den IKKE er pastaurisert.. Så du kan bare kose deg!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Åja:) hehe. Er litt treig i tankekassa om dagen:P Takk takk for svar, nå skal jeg også spise kjeks og sånn ost:)Nam nam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå