Gå til innhold

Endelig er det min tur igjen :o)))

Anbefalte innlegg

Fikk brev fra porsgrunn i dag og har fått time til samtale i starten av februar.. så mente hun at jeg kunne sette igang i neste syklus og da regnet jeg sånn fort ut av jeg var igang med spray slutten av feb eller start mars..

ååååååå jeg er så glad, dette blir vårt 4 ivf forsøk, men denne gangen er det i det offentlige,, det gjør godt for lommeboken, har jo 3 privateforsøk bak oss og over 100.000 kr fattigere hehe.. hadde ikke gjort noe hvis vi hadde lykkes, men mistet jo 2 av gangene .o((

Men denne gangen skal det gå!!! Jeg gir meg ikke, har nå vært prøver i over 11 år nå så nåååååååå altså!!! :o))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136496581-endelig-er-det-min-tur-igjen-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tusen tusen takk jenter... godt at det skjer noe!! Er bare så spent på hvor mange egg, og om jeg denne gangen får noen på frys.. har jo ikke fått det i danmark..

Lykke lykke til dere også!! klem

Annonse

Å så herlig Tullemor1:o)!!!

Det er så godt når man er igang igjen! Og skummelt, og slitsomt men først og fremst godt. For det ligger så mye håp der også, ikke sant!?

Krysser alt for at du lykkes nå,det fortjener du inderlig!!

Det er rart å tenke på at det er 3 år siden første gang jeg logget meg inn her, var så sikker på at babyen skulle komme i løpet av 2005. Men nå er det 5 insetting og det skal være et lykketall for meg, dermed basta;o)!! og innsettingen din nå og uttaket skal være ditt lykketall!!

Dette blir en vår som vi skal lykkes!

Alle jenter her inne stå på:o)!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...