Gå til innhold

brio happy eller basson? (samme som skravle...)

Anbefalte innlegg

brio happy eller basson?

nå har jeg vært å sett på to ulike vogner som passer mitt bruk. men er det noen som har positive eller negative erfaringer med "brio happy" eller en av "basson" vognene(trolig "roma") ?

er litt skeptisk til plasthjul på brio, men den ser ut til å ha mere funksjoner

Fortsetter under...

jeg har hatt basson.likte ikke denne fordi den er så stor og tung når den legges sammen.jeg har vogna mye med meg i bilen så for meg fungerte den ikke i det hele tatt...men det er ei god og stabil vogn med stor bag.som tåler mye...

har hørt mye bra om brio happy...men aldri prøvd den selv..har nå teutonia og synes den er myyyye bedre!!!!ble så lei av den store bagen inn og ut av bilen...så velg vogn etter hvordan du skal bruke den..:)

Har brio happy duo.

Etter at vi fikk nye splinter i bremsen elsker jeg vogna mi. Da orginale delene var veldig dålige å ble ødelagt hele tiden. Da var av plast, de vi har nå er i metal.

Ihvertfall er vi nå blitt veldig glad i vogna.

Litt tung med kompakt understellet, men blir jo fin og liten når man legger den sammen.

Får den loddrett inn i bagasjerommet så jeg får mye plass til alt annet,

Mange lekkre farger!!

Stor nok bag uten at den blir for stor sånn som blandt annet basson og emmaljunga duo edge.

Veldig stødig og god å trille med brede fine hjul. Har forresten aldri hatt problmer med di siden du var litt skeptisk...

savner noen lommer etter at man begynner å bruke sportsdelen.

det er jammen ikke lett å finne vogn i den jungelen av vogner det er. men vi er ihvertfall blitt fornøyd nå. Har prøvd mye forskjellig.

Lykketil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...