Gå til innhold

Føler at det nærmer seg... flere?


bolleovnen

Anbefalte innlegg

har i dag akkurat 3 uker igjen til termin, og føler virkelig at kroppen begynner å gjøre seg klar. mye kynnere som blir sterkere, og flere netter på rad har jeg hatt mensmurringer i mage og rygg. fikk vonde mensmurringer kl 7 i morrest, og de har enda ikke gitt seg. men er ikke sånn at jeg tror det er rier eller noe. bare kroppen som forbereder seg. kan jeg kanskje håpe at det er modninger?

flere som føler det slik??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her!!! Har igjen 12 dager, så god tid!

Har ikke følelsen av å føde før tiden, men vet aldri!

Prøver å innbilde meg at det er "lenge" til den lille kommer...så ikke dagene blir alt for lange!!!

 

Har ikke hatt noen plager igjennom hele svangerskapet, men nå de siste dagene har det vært mye smerter i rygg & mage.

Mensenmurringer, nedpress & generellt vondt imagen!

 

Men kan jo gå en stund selv om det er slik nå...Kroppen gjør seg nok mer klar nå enn tidligere, det er klart!

Så utrolig spent på når h*n vil ut!!!

Gleder meg sånn!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har igjen 16 dager. Men håper på å føde før tida altså, selv om jeg tviler på det... Har merket at babyen ligger langt nede de siste dagene, for har kjent et veldig mye større trykk på blæra, og har begynte å ha konstant vondt i korsryggen.. Mistenker at bekkenet kanskje har begynt å løsne? Eller hvordan er symptomene for det? Er i alle fall ikke godt å ligge/sitte/stå/gå lenge av gangen. Hehe.. :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Jo, føler at det nærmer seg, men er samtidig redd for at det er falsk alarm... Har 6 dager igjen til termin. Ble spådd at jeg skulle føde den 11., altså i morgen - vi får se om den spådommen holder stikk=) Det er jo lov å håpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også 3 uker igjen til terminen og føler absolutt at kroppen har vært i endring siden nyttår. Kynnere og mensmurringer. Det nye ila.siste døgn er mer vondt i bekkenet (etter en god periode)og vondt i korsryggen. Vi får satse på at fullmånen tirs.22 januar gjør sitt. Eller kanskje ikke så bra å havne på føden på slike travle dager, blir mindre tid på hver. Men, jeg må vel også belage meg på at jeg står i faresonen for å kanskje havne i februarklubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser forresten på fødselslista at jeg og bolleiovnen venter begge gutt, har samme termindato og skal føde på samme s-hus. Det var jo noen fellestrekk da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off ja, jeg håper da det! Termin på mandag, har hatt menssmerter siden før jul..trodde en stund jeg skulle få før tiden, men det var visst drøyt optimistisk. Føler kroppen gjør seg klar - men hjelpe meg så lang tid den bruker! Jeg kjenner meg jo helt klar nå, jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så arti ja08 at vi har så likt. kanskje vi møtes på føden når det er fullmåne:))

håper personlig på fødsel den 21, hadde vært fint med en liten solprins.

men har meldt meg opp til eksamen den 25, så hadde jo vært greit å vente til jeg var ferdig med den. ikke at jeg egentlig kommer til å ta det så tungt om jeg må utsette den eksamen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir artig å følge med på når vi får prinsene våre, om de kommer rundt samme tid, hvem som evt.får først. Det hadde jo vært praktisk å fått gjort ferdig eksamen først. For alt vi vet så blir vi februardamer..men..men skal vel være litt optimistiske før den tid kommer og håpe det ikke blir overtid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler/håper at det nærmer seg, men prøver å ikke håpe for mye..

Kjenner det presser i underlivet iblant og har slags menssmerter i magen pluss at jeg er veldig plager av smerter i korsryggen(spesielt når jeg ligger)

Har termin den 27.januar, så prøver å ikke håpe for mye, men litt er vel lov?! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Har termin i dag, 11 jan. og det som er litt kjipt er at rundt nyttårsaften så hadde jeg mange kynnere som bare kom oftere og oftere. Så har de gitt seg!!! Nå er det bare en gang om dagen ca. Veldig irriterende. Nå kan han jo mer en gjerne komme. Har knaska bringebæreblader til den store gullmedalje (gjør at livmoren trekker seg sammen), og rydda og støvsugd hele huset. Men skjer det noe? nei...

 

Gleder meg til det setter igang.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...