Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Nå tror dere kanskje at han har gjort noe helt spesielt. Hehe. Neida, han er bare så skjønn. Han så på meg i går og sa at "nå begynner du å få litt sånn gravid kvinne former, jeg liker det" (er bare 6 uker og ingenting viser) hehe. Han kommer ofte med kommentarer om hvor mye han gleder seg til å bli pappa, hvor stolt han kommer til å være når magen kommer...tror han gleder seg mer enn meg. Måtte bare få ut dette, godt med noen positive innlegg i denne ventetiden
Mamma`n til Trym Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 jeg er veldig misunnelig på deg... Jeg er 11uker på vei til lørdag og samboeren min vi l at jeg skal ta abort. Vit at du er veldig heldig som har en så utrolig bra mann
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Så koselig !!! Vil bare slenge meg på jeg også.. I morges tok mannen vesla da hun våknet, slik at jeg fikk sove litt lenger, og ble vekket igjen til lukta av egg og bacon. I tillegg klapper han meg på magen og sier jeg fin... slik er til å smelte av ! Selv om vi har ei frøken på rett over året, gleder han seg til nr 2
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Jeg slenger meg på jeg også ) Mannen min er så søt og forståelsesfull, og han får stjerner i øynene hver gang vi prater om "lille frø" ) Han kommer til å være med på alle kontroller m lege & jordmor, noe jeg setter stor pris på. Vi er jo to om dette )
Chezka Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Så koselig med slike innlegg innimellom :-) Min mann er som din, men det var da også han som hadde mest lyst til at vi skulle begynne å prøve. Nå er jeg i min 7. uke og han er kjempenusselig :-) Det blir ekstra spesielt for meg som kun har opplevd en "krise-graviditet" før med barnefar som ikke ville ha noe med saken å gjøre.
tingeling87 Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 mannen min er fantastisk. jeg slipper unna med så masse. han tar oppvasken, vasker klær og støvsuger. ikke at jeg aldri gjør noe, for det gjør jeg, men får allikvel ganske dårlig samvittighet. passer veldig godt siden jeg er så slapp og trøtt.. han ville ta bilde av magen i dag for å lage en sånn bildeserie fra hver uke. blir moro.
CSN90 Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 Så heldig du/dere er:) Jeg blir glad av å lese slike innlegg=) Selv er jeg veldig ung, kankje litt for ung til å får barn, men jeg gleder meg virkeli til det. Jeg kommer til å bli alenemor men jeg skal nåk klare meg. skulle bare ønske jeg ivertfall hadde en kjæreste uansett da som kunne støtte meg igjennom svangerskapet:S <3
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 Så koselig å høre at det er så mange som har så "søte" menn:) Min er også helt utrolig! Jeg er litt humørsyk om dagen, og han er så sinnsykt tålmodig....bare smiler av meg han...hihi...også er jeg inmari plaget med bekkenet, så han tar alle de tunge tingene hjemme. Også har han allerde begynt på barnerommet, ennå jeg bare er 6 uker...hihi...han er så søt han også vil være med på kontrollene, og han var med på den første i går :) Det er så kos altså!!!
Makko med to små gutter Skrevet 10. januar 2008 #9 Skrevet 10. januar 2008 Min skulle og hatt premie for å være søt :-) Han går å tulser og steller rundt meg. Smiler bare og holder rundt meg når jeg er sint eller får kvalme-anfall. Passer på at jeg alltid har drikke, og pakker meg inn i pledd når jeg fryser. Han er blitt mer gal etter kroppen min etter at jeg ble gravid (og tro meg jeg har IKKE noe modellkropp!), bruker enhver anledning til å klå og fortelle meg hvor herlig han synes jeg er og vil sikkert ta 100bilder i uka. -Oppfører seg som en nyforelska tennåring, ennå vi har vært i lag i 10 år, og jeg er både oppblåst og humørsjuk hihi
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 11. januar 2008 Ååååå!!!!!!! Vi har det BRA!!!
anette&tutta mari :) Skrevet 11. januar 2008 #11 Skrevet 11. januar 2008 Min samboer er også fantastisk Han er ikke så vant med å stelle i huset, er liksom jeg som har tatt meg av det, men nå gjør han så mye mer; ordner på kjøkkenet, rydder og tømmer kattedoen. Han spør meg også alltid hvordan det går og henter alltid ting for meg hvis jeg spør (is, vann, cola, kjeks..). Vi har det bra, ja:) Han synes også at jeg kler alle hormonene og at jeg ser så fin ut! Hurra!
Gjest stockholms tjej Skrevet 11. januar 2008 #12 Skrevet 11. januar 2008 min sambo er og helt fantastisk=) jeg er 7 uker på vei og han susser min mage hela tiden og sier at det er hans lille "perle" =) jeg har en lite mage og han sier at den er så søt=) jeg blir så glad når han gør så=) måtte bara skrive det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå