Gå til innhold

Da har eg å begynt på Bailine :)


Celina og Emil + enimagen:)

Anbefalte innlegg

hadde gratis prøve time idag, å det var deiligt å bare kunne ligge å slappe av mens kroppen var i fyll trening.. har en ny time igjen imorgen, så nå ska eg ned mange 100cm (bare håpe d ikke tar så lang tid)..

dere som går der, fyller dere det trim opplegget så vi får?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Jeg har lyst til å kombinere bailine og Acomplica. Går du ofte på Bailine? Kan du ikke fortelle om cm/vekt nedgangen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

hadde fyste timen idag ( gratis prøve time), ska igjen imorgen.. skal veie meg å ta mål hver 5 gang.. eg går også på reductil, så håpe d gjør stor framgang itillegg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også og synes det er kjempebra (men man "siger" ut igjen hvis man ikke opprettholder...Så det veldig tydelig i jula!!!). Jeg begynte fordi jeg skal gifte meg til sommeren og var bare to kg unna matchvekta, men gikk inn 5 cm på hvert lår på de 5 første gangene. Fulgte ikke trimopplegget. Man får bedre holdning og magen kommer fortere tilbake til sitt gamle jeg. Det er svindyrt men han funnet ut at jeg unner meg det. Da gjør jeg noe for meg selv...jeg føler meg bedre, ser bedre ut og vil dermed være bedre mamma og samboer. Også tar det jo ikke allverden med tid heller, så man kan med god samvittighet la far ta barna!! Lykke til med alle cm :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisabeth'77

eg betale 1800 for di 5 første gangene, itte det så koste d 1400 for 5 ganger så ned til 1100 å etter det 900kr så vil være fast for 5 ganger..

 

junipien

5cm inn på hvert lår, det e jo knall bra.. for håpa det går lika fort hos meg å :) men nå håpe eg at mest på magen å armene forsvinne først.. men så lenge man går ned så er det verd pengene :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De sier at det tar lengst tid med magen og jo fortere etter fødeselen du kommer i gang, jo bedre. Jeg er på ingen måte overvektig eller lubben, og ble veldig overrasket når det gikk så fort med de 5 cm. Lykke til uansett. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bailine er noko som ein kan begynne med kort tid etter fødselen altså?? Eg har hatt ein prøvetime,og på mandag begynner eg på alvor.Er spent på korleis det går.Det heiter seg vel at det skal vise resultat etter de fem første behandlingene,er det ikkje så??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo fortere man begynner etter fødselen jo bedre er det sa di t meg, me slipper da å få den henge magen + at vi trene jo opp bekkenet igjen så det er jo ganske bra..

har vært på en ny behandling igjen idag der hun satte veldig mye rundt magen å på sidene, kan se allerede at jeg har minket på fettet allerede :) sto på vekta idag å den viste 2kg mindre enn igår, så her har d begynt å hjelpe allerede :-D

er kjempe gla for at eg begynte der ja, ellers så hadde eg sikkert brukt flerne år før eg var helt imål..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh eg gler meg, håper eg vil merke ganske fort endringer og.vel verdt pengene då iallefall.Me kan jo halde kvarandre oppdatert då her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hatt prøvetime på bailine, det var deilig ja! :) Hun som jobber der konstanterte at "du er for feit, du!" :) Hun pakket det ikke inn nei.. :) Kjekt med slike folk.

 

Så skal jeg ha time på onsdag -gleder meg! :) Og er den boken vi får der noe bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...