Heidi30 Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 uke 36 i dag vært på kontroll på sykehuset i dag........... Hadde åpning legen fikk inn en finger....han gjorde noe greier oppi der hvis det ikke starter i løpet av helga skal jeg inn klokka ti mandag da får jeg snart se tvillingene mine...er rundt 2,5 kg hver....plutselig fikk jeg veldig fødselsangst......hjelp hehe........gleder meg til å være ferdig....
oftebustat Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Så spennende!!! Han strippet deg sikkert, de gjør ofte det for å sette litt fortgang i prosessen!!!
Jente73_tvillinger Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 å jeg kan tenke meg du er glad du ser litt lys i tunnelen nå!! Har skjønt at dette svangerskapet har vært vanskelig for deg. Masse lykke til, håper for din del at det tar til av seg selv iløpet av helgen, men hvis ikke så er det likevel snart over!! Gleder meg masse til fødselsrapporten!
Heidi30 Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2008 Tusen takk hehe.... ja ser lys i tunnelen nå blei plutselig alt så virkelig......utrolig og all redsel og alt for smerter og alt.......... Det er liksom uvirkelig form eg at jeg skal bli mamma til to enda tror nok jeg må se dem først...... VI får håpe på det beste......tvi tvi jenter....
trønderpia 35 Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Lykke til Gleder meg til og lese om hvordan fødselen ble. Det er liksom høydepunktet i hverdagen og inn her og se hvordan det er med dere
bøllefrøene Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 oj.. bare å virkelige glede seg da.. tenk snart får du hilse på barna.. kjenner jeg er missunelig.. er snart 31... kjenner at jeg begynner å bli utolmodig nå.. gleder oss til å høre fra deg når du kommer hjem igjen.. 2,5 kg er jo forresten veldig bra da. hvor skal du føde igjen??.. lykke lykke till..
Heidi30 Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. januar 2008 skal føde på ahus.....sitter å venter på hva som skjer hehe...hatt en liten blødning nå.....og kjenner verking i magen så vi får se .....om det skjer noe..... At det går an å grue seg så fælt hehe
Jente73_tvillinger Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 noen ganger funker det å røske litt i livmorhalsen og få den til å vide seg ut...positivt at du har litt verking og blod da..! Oi, så spennende!! Krysser fingrene for at du kjenner begynnelsen av fødselen din, og at du snart får møte dem. Lykke til....husk å holde oss oppdatert!!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #9 Skrevet 10. januar 2008 Så bra da, lykketil.... Jeg er i uke 35 mine tvillinger er mellomm 3000 og 3500gr.. håper de også kommer snart:)
Annika og Marikken Skrevet 11. januar 2008 #10 Skrevet 11. januar 2008 Det blir spennende dager, husk å fortelle!!! Utrolig at du er ved veis ende, husker du du var i sjokk etter tvillingebesjeden? Og nå skal du snart få dem i armene. Syns også det er vanskelig å realisere at en skal få to, det blir nok ikke virkelig før man har dem hos seg, og nå på slutten syns jeg all usikkerheten og redselen for fødsel og tilbehør gjør det vanskelig å fokusere på babyene. Jeg tar meg selv i å tenke på keisersnittet som et inngrep og ikke fødselen av tvillingene mine som jeg har gledet meg så vanvittig til!! Merkelig. Håper jeg får roet meg litt før det er så langt. Lykke lykke til iallefall.
Pluttiplutt Skrevet 13. januar 2008 #11 Skrevet 13. januar 2008 lykke til, venter spendt på nytt innlegg fra deg. er noen dager siden innlegget ditt, så kanskje du er sliten og lykkelig etter endt fødsel allerede. Blir veldig glad for å høre om opplevelsen på ahus, skal føde der jeg og.
nr.4 på vei Skrevet 15. januar 2008 #12 Skrevet 15. januar 2008 Jeg skal også føde på A-hus... gleder meg til å høre hvordan det gikk for deg... Du må jo ha født nå... venter veldig på at det skal komme et innlegg her nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå