MiaTherese#HAR FØDT# Skrevet 10. januar 2008 #1 Del Skrevet 10. januar 2008 Idag har vi kjøpt barneseng, stor lekegrind, vippestol, "beskyttelsesfilt" till og ha nederst i senga mot sprinklene, en sånn bøye som skal stå på gulvet så babyen kan ligge under og leke med alle ranglene som henger fra den, 6 hvite bodyer, 2 små søte snekker bukser i nøytrale farger, og en fleece jakke med bukse til i brunt, kjempe søtt og smått.... Og alt dette kostet bare 1185 kr!!! Røverkjøp!!! Alt dette er brukt og kjøpt på en av de store bruktbutikkene til frelsesarmeen, og det synes ikke at det er brukt, flere av klesplaggene lå fortsatt pakket inn med prislapp på. Så bare et tips, at man kan jo faktisk støtte frelsesarmeen og når man skal ha litt sånnt utstyr. De har utrolig mye bra, og du kan gjøre mange flotte kjøp og få tak i ting som jeg gjorde idag som man faktisk ikke ser er brukt.... Og sånne ting som seng og lekegrind kan bare males i den fargen som man vil ha den i... helt supert. Så da sparte jeg masse penger og kan heller bruke mye mer på en fancy vogn.... Tenkte forresten og kjøpe basson roma vogn.Duovogna demmes.... Har hørt så mye bra om den, og har selv trillet min tanteunge i en sånn og den er utrolig lett trillet........ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136494862-kj%C3%B8pt-litt-utstyr-idag-for-slikk-og-ingen-ting/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #2 Del Skrevet 10. januar 2008 Ang basson roma duo,så er sportsdelen veldig liten og smal, særlig hvis ungen har en stor pose eller tjukke vinterklær på. Hadde jeg hatt mer peiling sist,hadde jeg aldri kjøpt den vogna. Bagen er kjempegrei,og har god plass,men er ikke fornøyd med sportsdelen. I tilegg knirker den noe vanvittig. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136494862-kj%C3%B8pt-litt-utstyr-idag-for-slikk-og-ingen-ting/#findComment-136500565 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå