Gå til innhold

Noen mammaer som går hjemme som holder til på sandaker/storo området?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg går for tiden hjemme med min nydelige jente på 3mnd:) Jeg har i utgangspunktet en super trillegjeng, men savner noen å trille med som bor i nærheten av der jeg bor. Er den noen andre mammer som er hjemme i permisjon og bor på sandaker/storo som kunne tenke seg å møtes for trilleturer og kafebesøk?

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei! Jeg bor over elva, på Bjølsen, men det er jo ikke lange biten over! Går mye over til Thorsov og Sandaker og til Nydalen. Det var en til her som lette etter folk på Sandaker/Storo. Hennes jente var bare 6 uker, jeg har en gutt på 3,5 mnd:)

Hei, jeg bor også på Bjølsen og har veldig lyst på noen å trille tur sammen med! Har dere avtalt tid og sted?

Jeg har en sønn på 11 uker.

Send meg gjerne en e-post på [email protected].

Vi snakkes!

Kanskje vi kan prøve å samle oss å ta en trilletur neste uke (har ganske mye på programmet denne uka...)? Hva med onsdag formiddag?Vi kunne kanskje møttes utenfor nordpolen hvis dere vet hvor det er? Der resturant Victor ligger....

Jeg har barselgruppe de fleste onsdager, vi skal møtes i morgen så da finner jeg ut om vi har det neste uke også.

send meg en mail du, på [email protected], har begynt å maile med en annen som gjerne vil være med:) vi tenker kanskje at fredag er en bra dag neste uke?

:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...