Gå til innhold

Noen som har hatt barnevakt?

Anbefalte innlegg

Noen av dere som har hatt barnevakt til den lille? (ikke pappaen...) og når hadde dere det? Vår gutt er bare 24 dager, men mine foreldre har veldig lyst til å passe han (han får flaske, så maten går bra) og vi har litt lyst til å være bare oss. Lurer litt på å la de ha han et par timer på dagen i helgen så vi kan løpe på kino og hjem igjen, men litt usikker på om jeg har samvittighet til det...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136494808-noen-som-har-hatt-barnevakt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Moren min passet snuppa 1 time for meg et par dager før jul, så jeg skulle få handlet inn mat. Hun var vel da 6 uker gammel. Hun får pupp og var helt nymatet så det gikk kjempefint. Hun sov på brystet til bestefaren hele tiden :-)

Klart dere skal dra på kino i helgen! Ingenting å ha dårlig samvittighet for!

min gutt på 7 uker får også på flaske, og jeg har hatt min mor (og far) til å passe han flere ganger.. Vil heller at hun passer han enn å dra han med ut og på butikken i 18 minus grader... Foreldrene har jo god erfaring med babyer! =) Dessuten elsker de å passe barnebarn og det er deilig med litt aleine tid og betrygende å vite at det er noen du stoler 100% på som passer den lille... =)

mamma satt en gang. meg og sambo. var ute og spiste.. var bare 2.5 timer.skjønner det med samvittigheten, men de sa til oss på sykehuset at det var viktig og komme seg litt ut bare oss to... trenger jo ikke være lenge... da var hun 7 uker...

Ja mamma og pappa passet henne 4 timer på nyttårsaften mens vi var i middag. Godt å gjøre noe bare meg og sambo.,men savnet henne med en gang. Og i morgen skal vi på kino,så det blir ikke mange timene borte. Hun er 9 uker i dag :o) Ja det er viktig å komme seg litt ut :o)

Mamma passet Ulvar 3 timer første gang da vi var på senter og kjøpte julegaver rett før jul, da var han 3 uker... han er kjempeflink å ta flaske selv om jeg egentlig fullammer, så det gikk kjempefint... Prøvde en natt der samboer ga ham flaske, og da det gikk fint tok vi sjansen på å la mamma passe ham en natt (nyttårsaften) mens vi var på fest (vi kom hjem der og sov om natten da, slik at vi var der om morgenen...). Det gikk også kjempefint, men det visste vi egentlig. Mamma er en sånn barne-person som alle barn føler seg trygg hos, så der er han happy :-)

Annonse

Kevin var 5uker da han sov over hos farmora si... det var ingen problem med matingen siden jeg gir flaske. savnet han veldig, men det var utrolig godt å få være alene sammen med samboer ei hel natt og sove leeenge uten å bli forstyrret.. (lille gutt har kolikk, var vel av den grunn han overnattet. vi var helt utslitt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...