Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Lurer på hvordan dere andre gjør det? Litt av poenget med nattavvenning er jo å få en hel natts søvn, men jeg er redd jenta mi kanskje er tørst og HS sier man kan gi vann på natten. Men venner man dem da til en annen slag service på natta, nemlig vann? Vi skal begynne neste helg og jeg trenger innspill for å legge en vanntett slagplan som fungerer, he, he. Altså; er det lurt å gi vann, eller få dem til å sovne av seg selv uten vann (ergo, sikkert mer skriking...) ?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Jeg begynte slik: Min første jente var flaske barn. 1 natt: Fikk 1/2 parten av det hun brukte og få + at det hun fikk var vannet ut... Ble litt grinete men sovnet fort igjen.. 2 natt: Halverte det det som står ovenfor..... Begynte og skjønne nå at dette var ikke noe godt.. Tok en slurk, spyttet ut og la seg til å sove... 3 natt: Nå spiste hun mere til kvelden.. Våknet litt senere en hun brukte og gjøre. Da hun våknet fikk hun bare vann og det ville hun ikke ha så hun la seg til å sove... 4 natt: Sov hele natten )))) Ikke noe gøy og våkne når man bare får kaldt vann...
Pysjen Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Jeg synes det gikk greit å gå over til vann. Vann var ikke like populært som melk;-)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 HI her.... Tar dere opp barnet og gir det vann, eller ligger det i senga?
Krokka og prinsessa Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Til dere alle; hvor gamle er barna ved nattavvenning?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Jeg ga vann i går - og hun slukte det. Tydeligvis tørst.... Så løsningen blir vel å prøve å gi hun mer vann på dagen (bare at da vil hun ikke ha vann...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå