Gå til innhold

dere med 6-7 mnd`inger! (hjelp..jeg skal på ferie..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er kveldene hos dere? tenker på leggetid, og mating..

planlegger sommerferien, skal i bryllup i frankrike, og der blir vi mest sannsynelig på hotell, og da er det greit å hvite hvilke rutiner dere har, og hva jeg selv kan forvente av snuppa da! spiser de grøt til kvelds, nattamming etc!

vi får kansje med oss svigemor, som skal være barnevakt under bryllupsfesten, og lurer på om hun må ordne mme på hotellrommet og sånn...

merker at jeg begynner å grue meg litt, altså! høres ut som dette bare blir stress!! vi skal også være en del i barcelona, men da i leilighet, så da har vi lettere mulighet til å varme grøt og mme selv! men lurer på om hvordan det blir i frankrike, i en bitteliten by, håper sanneli at de på hotellet snakker engelsk og er behjelpelig med å varme opp vann!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia..

Jenta her er 7,5 mnd og vi har veldig gode rutiner på henne.. Hun får grøt av 160 ml vann i halv sju tiden på kvelden, får mme kl 1930 (ikke mye hun vil ha da men) også sover hun til 8-9-10 dagen etter:)) Sånn har vi hatt det siden hun var 5 mnd..

Det hender at vi må gi henne ei flaske mme i 6-7 tiden om morgenen men hun sovner etter det igjen..(ca 2 ganger i uken kanskje)..

Jeg ville tatt med en vannkoker når dere skal på tur, ikke noe problem det.. pakk den ned i koffert sammen med grøtpulver og mme så går det så fint så...god tur:))

Skrevet

Grøten de spiser etter 6 mnd, blandes med vann, og ikke mme. Og mens du er på bryllupsfesten, skal vel barnet i tilfelle bare ha kveldsmat, og så sove? Grøt å spise og vann å drikke. Du kan kjøpe flaskevann, dette trenger du ikke koke. Ellers ammer du han, slik at du ikke trenger å tenke på mme. Tenker jeg:-)

Skrevet

takk!!

og selvsagt kan jeg ta med vannkoker!!! tenkte ikke at det var en mulighet!! ;) ammetåka ligger tett!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...