Gå til innhold

Flere som er student og gravid i Tromsø?

sabr86

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei 21 år gammel jente som håper å komme i kontakt med noen som er gravid og student i Tromsø. Har termin i midten av juli, og det hadde vært fint å bli kjent med noen andre som er i samme situasjon .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! æ e 22 å student i tromsø, å har åsså termin i mitten av juli:) vært kjempe fint å blitt kjent me dæ.

Skrevet

Flott! Det er ingen i min vennegjeng som er gravid enda, så kjenner meg litt alene om å snakke om det å være gravid og sånt. Greit å dele erfaringer og slikt:)

Studerer du på universitetet eller?

Skrevet

nei heller ingen i min vennegjeng som e gravid, kun et søskenbarn men ho bor ikke her... ja e veldi greit å kunne snakke om d å være gravid me noen som e i samme situasjon..:) ja studere på universitete. gjør du åsså d?

Skrevet

Jeg studerer på universitetet ja. Går andre året på bachleor i sosiologi.

Kanskje vi skulle møtes på universitete en dag? Eller på cafe?

Skrevet

Hei jeg er en jente som også er student i Tromsø. Det hadde vært fint å bli kjent med andre i samme situasjon. Har termin i begynnelsen av juli:D

Skrevet

Jo flere jo bedre. Her er det bare å henge seg på:-)

Som sagt så studerer jeg på universitetet så hvis du/dere er interessert har vi kunne fått til et møte her?!? Bare et forslag...

Skrevet

Heia jenter!!!

Studerer også på universitetet, og har termin i begynnelsen av juli =)

Så gøy at det er flere av oss!

Jeg er med på et møte jeg =)

Skrevet

æ e åsså me på et møte:) sabr86 hadde du kjønn, familie og hverdagsliv i høst?

Skrevet

Jeg hadde kjønn, familie og hverdagsliv i høst ja. Vet du hvem jeg er eller? Så bra at vi er så mange gravide studenter på universitetet i Tromsø:)

Skrevet

veit ikke kæm du e. hadde bare to sosiologifag i høst så lurte på om du va en av dem som hadde de fagan æ hadde..:)

Skrevet

Universitetet i Tromsø er ikke så veldig stort, så jeg regner nesten med at jeg har sett noen av dere som har skrevet her en eller en annen gang:)

Det er bare å komme med forslag på hvor og når du/dere eventuelt har tid til en liten prat?!? Jeg lurer fælt på hvordan dere har det under graviditeten.

Skrevet

Næh... Så gøy at dere har hatt fag sammen!!

Hvor holder dere til?

Jeg holder til på NFH og på Teorifagbygget....

Aner ikke når det skulle passe, for vi har aldri ei uke som er lik som den nest =P Vanskelig å holde følge med hvor og når man skal hit og dit....

Men sleng ut et forslag så kan ser vi om det passer inn =)

Synes magene deres da??

Jeg har godt synlig i allefall=P

Skrevet

Hei.

Er også gravid og student i Tromsø. Har termi 10.juli :) Går ikke på universitetet da, slik som dere andre, men på høgskolen på avd. for lærerutdanning.

Morsomt at det er såpass mange av oss :D

Skrevet

ja værdn e ikke stor..

hold til på MH og på SV- FAK. passe ikke så gått på onsdag å torsdag.. har tima fra 12- 4 da.. mandaga må d bli ette 2 for min del.. men man kan jo alltids ta sæ litt fri hvis d sku kræsje vældi... sånn at d passe for alle..

ja min mage synses åsså gått... mange som så d på mæ før vi fortalte:)

bare å slenge dæ me du åsså *tro&håp*:)

Skrevet

Ser jeg har tid til å møte dere fra 8 til 10 stortsett hver dag =)

Eller egentlig fra halv 8 =P

Bruker å sitte på med sambo om morrarn, så slipper jeg å GÅ en halvtime til skolen... Kjenner det begynner å bli tungt oppover bakkene... og buss kjører ikke =( Fler som bor på mortensnes her kanskje??

Kjedelig å være så tidlig ute, men sitter å leser pensum eller innom BIM da ;-)

Nå har jeg foresten begynt å kjenne sprelling nedi magen =)

Så utrolig hærlig følelse!!

Skrevet

Til *tro&håp*

Snakk om at verden ikke er stor ja...jeg har en søster som går 2.året på lærerutdanning på Høgskolen i Tromsø, skal ikke se bort ifra at dere enten går i samme klasse eller vet om hverandre. Man har som regel noen felles kjente her i byen på et eller annet vis:)

Ang møte og slikt. Jeg har undervisning bare to ganger i uka (Dvs tirsag og onsdager på Sv-fakultetet) men sitter som regel på biblioteket og leser de andre ukedagene uten undervisning.

Det virker som alle her har undervisning på forskjellig tidspunkt, og tror det er vanskelig å kordinenere slik at et møte passer for alle. Kanskje det hadde vært best å treffes på ettermiddagen isteden? Hvis alle er interessert i det da...

Skrevet

så tili på mårran?hehe;)

har du?? kossn kjentes d ut? e du langt på vei? merka her om dagen en slags donking på en måte, men e ikke sikker på om d e babyen eller ka d va...

ja vi kan jo møtes på ettermiddagen åsså... akkorat d samme for mæ..

Skrevet

Hehe, ja... så tidlig på morran =P

Blir vant til det da... er jo oppe klokka 6 uansett, så om jeg sitter hjemme eller der spiller ingen rolle...

Er 17 uker i dag =)

Og har kjent litt bevegelse nedi der ei stund men vært veldig usikker på om det var baby, eller om det bare var tarmer og luftbobler og sånn =P

Men nå kjenner jeg at det er baby som romsterer ja =)

Vanskelig å beskrive hvordan det kjennes ut... Men når du kjenner det skikkelig så skjønner du om det er det du har kjent før også ;-)

Mange beskriver det jo de første tegnene som bobler eller en fiskehale, men det har aldri jeg kjent liksom....

På ettermiddagen er jeg trøtt... Så sjelden jeg orker noe etter middag...

Men jeg har som regel ikke forelesning mellom kl: 14 og 16, så da kan jeg og være med å treffes. Kan sikkert skulke unna kollokvie gruppa inni mellom ;-)

PS:.....føler meg som den nerden som bare leser og leser hele dagen nå ja.... Men vi har bare hatt så sinnsykt mye å gjøre dette semmesteret!! Håper det roer seg litt snart, har nesten ikke plass til mer info nå =P

Skrevet

Hiver meg gjerne med på et treff en dag :) Begyner i praksis i starten av februar, så da er dagene mine rimelig fylt opp. Men om det blir et ettermiddagstreff klarer jeg nok å møte :D

Hadde vært veldig hyggelig å møte dere alle. Vi ligger jo sånn ca. i samme aldersgruppe + - og terminene er jo ikke så langt fra hverandre heller :)

Skrevet

mellom 2 å 4 hørtes litt bedre ut;) står jo ikke opp før kl 12 når ikke har skole så..passe før mæ på mandag, tirsdag og fredag..

har ikke åpna bøkern ennå... men ska bynne å jobbe no snart, e så tonkt å bynne å lese ijæn ette jul...

Skrevet

Jeg kommer med et forslag til tid og sted for et møte for de som er interessert. De som har lyst og tid til å komme kan møte opp, og for de som ikke kan, ordner det seg vel med flere møter:)

Hva om vi møtes på cafe Sånn neste onsdag kl 18.00?

Skrevet

Jeg kan ikke på onsdag kveld...

Da jobber sambo seint, så jeg må være hjemme med snuppa på 1,5 år....

Men vi er en liten gjeng som skal treffes på mandag den 28. i 4 tiden =)

Hvis dere ser innom juli klubben så har vi en tråd som heter TROMSØJENTER =) Første treffet våres, så det er ikke skummelt å bli med!

Men dere andre må jo seff bare treffes på onsdagen da!

Skrevet

Oi...

Det var jo ikke meninga at den skulle være anonym da =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...