Gjest Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Jeg mistet min lille spire tirsdag forrige uke, og jeg bare lurer på om det er noen her som har blitt gravide igjen før de har fått mensen tilbake etter en SA? Vi har så lyst på en liten en.. Legen min sa vi helst skulle vente til etter første mens med å prøve igjen, men er det farlig å bli gravid før det liksom?
Ønsker.. Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 hei verpesyk.. tror legene har delte meninger når det gjelder det der.. jeg prøvde med engang igjen etter jeg hadde ma. hørte med legen min og han sa det bare var til å prøve igjen mens en annen sa at jeg burde vente.. men ble nå gravid igjen da (selv om det ikke gikk som forventet) så det er nok ikke farlig om dere prøver igjen lykke til
nellik-alle gode ting er 3 Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Hei Verpesyk83! Vi mistet vår lille spire nå i denne uka, og fikk også beskjed fra gynekologen om at jeg burde ha en mens før vi begynte å prøve igjen. Dette fordi livmora skulle få tid til å trekke seg ordentlig sammen først, og for å ha et "holdepunkt" til menstermin/syklus når vi blir gravide igjen. Men så hørte vi med fastlegen min, og hun sa at det var bare å prøve.. Kroppen ville uansett ikke klare å bli gravid før den er klar igjen. Så det er nokså delte meninger om dette ja Masse lykke til skal dere hvertfall ha Og håper den lille spiren fester seg ordentlig neste gang. Blør du fortsatt etter SA forresten? Vi mistet jo på mandag, så blør fortsatt mye jeg.. mvh
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Hei kreps 86! Er sikkert greit å ha en mens før en blir gravid igjen, men bleh, har ikke lyst å vente! Og det kan jo også ta sin tid før mensen kommer, og jeg vil ikke begynne på p-pillen igjen, så må jo da evt. bruke kondom fram til vi kan prøve på nytt, og DET er jo no herk!hehe.. jeg og samboeren hadde sex for første gang igår, etter SA'en, MED kondom, og alt ble jo ødelagt Tror nesten jeg bare gir opp jeg, og bare prøver igjen. Stemmer nok at ikke kroppen blir gravid før den er klar for det uansett Og forresten, jeg blødde ca ei uke, fra tirsdag til tirsdag kan du si, og nå bare kommer det litt brun utflod, så gidder ikke bry meg no om det mere.. Er noe herk det der! Men deilig å vite at kroppen rydder oppi alt selv, er SÅ glad for at jeg slapp utskrapning iallefall! Lykke til videre du også, så håper vi du også får full klaff neste gang!
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Hei en liten en:) Når du skriver at du ble gravid rett etter ma'en, og det ikke gikk som forventet, vil det si at du mistet den også eller?:S Er det jeg er så redd for, at om jeg blir gravid igjen nå fort etter SA'en, så mister jeg den også. Har ikke lyst å oppleve det engang til :S En kan jo ikek gjøre noe med det uansett, men er så nervøs for at det skal gå galt igjen liksom.. men takker for lykkeønskninger iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå