Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 hva bruker dere/har dere kjøpt inn til å bruke som gulpekluter? Har prøvd å finne noen flanellskluter, men har ikke klart å finne ennå....
Gjest mphs Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Gass bleiene er de beste til gulp. Jeg har kjøpt mine på sparkjøp både sist og noen flere nå. Foresten så er flanellsbleiene fra samme sted veldig greie å ha under ungen på stellebordet.
magj Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Har brukt gamle flanellslaken. Til gulpekluter og vaskekluter. Sydd rundt kanten med rødt og blått for å se forskjell på ansikt- og rumpe-kluter. Stoff-forretninger selger flanell i metervare. Se også Spar Kjøp, trur de har ferdige kluter
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 I følge min søster som har to barn, er de beste gulpeklutene de de har på Cubus. Så jeg kjøpte der, sånne gas-kluter.
Enda en på vei Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har kjøpt flanellsbleier på Jysk, hører de skal være gode og billlige.. Ellers så har SparKjøp masse bra og billig...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har kjøpt både flanells bleier og gas kluter fra sparkjøp. Blitt anbefalt litt av hvert, så kjøpte begge deler.....
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 Vi har kjøpt flanellsbleier på sparkjøp og gaskluter på princess....
venter nr2;)19,03,08 Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 princesse har mye til babyer;)
Sunniva78 har to små Skrevet 10. januar 2008 #9 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har kjøpt flanellskluter. Synes de er bedre enn gaskluter, fordi: - de er store, så man kan brette dem slik man vil, mere anvennlige... - de er myke, og derfor gode til å ha under hodet til babyen. I senga, vugga, vogna... Også under rumpa på stellebordet. - Mykere når man skal tørke gulp... De finnes i de fleste butikker der de selger babyutstyr, og noen plasser kalles de for flanellsbleier.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #10 Skrevet 10. januar 2008 Gass beleiene er like store som flanellsbleiene og gassbleiene suger opp gulp bedere enn flanell. Men flanell er best under hodet i vognen og på stellebordet. Dette har jeg erfart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå