PMST Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 leste ett lesesr brev fra en som var skikkelig misfornøyd.. Det stod det var mye flygende biller !!! der æsssjjj..takler ikke små kryp.. Noen som har vært der og kan fortelle at de IKKE opplevde masse biller og kryp ? )) Ellers så leste jg mange positive leserbrev fra veldig fornøyde bulgaria turister =)
Supermamm Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Vi var i Bulgaria og møtte ikke på noen flyvende biller eller nor særlig andre insekter, ikke mer enn normalt ihvertfall: ) Vi var en uke og hadde det fint nok, men kommer ikke til å dra dit igjen. Synes det var ganske kjedelig og ikke mye å se. Men det kommer nok helt ann på hvor man drar! For å bade og sole oss en uke var det helt greit: )
På vei igjen <3 Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Jeg liker heller ikke småkryp, men kan ikke si at jeg opplevde mye av det da jeg var der.. Var to ganger vi virkelig oppdaget småkryp, men det var bare en hver gang. Syntes det var værre med småkryp på gran canaria, der var det så mye maur at vi ikke kunne la brødet stå på benken, da var det invadert etter få minutter. Og det var INNE i leiligheten...
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 den største billa jeg noen gang har sett kom flygene inn til meg hjemme... har sett noen biller, men ikke av værste sort....
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 sett noen biller i bulgaria altså
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Min mor var der for 2 år siden, og hadde en kjempetur, og hun skal tilbake nå i sommer.. Har alsdri vært plaget av insekter der hun.. Jeg har aldri vært der, men skal dit i sommer. Har vært ulike steder i syden, og på kreta krydde det av hoppeedderkopper både inne og ute og på mallorca plagdes vi med svarte små maur inne i leiligheten. Begge de delene var ekle.. Stedet jeg har opplevd minst innsekt var i marmaris i tyrkia og mamaia i romania. Ingen småkryp opplevelser derifra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå