enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 snuppa her er i god form men hoster veldig, spesielt på natta, surkler litt i halsen på henne og, høres ut som slim som hun ikke får opp:( Hva ville dere gjort? kontakte lege??
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. januar 2008 glemte å si at hun ikke har feber og allmentilstanden er kjempe fin:) Ååååå jeg føler meg så hysterisk til tider..
alvis Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Hvor lenge har hun hostet da? Jeg tror ikke jeg hadde kontaktet lege hvis allmentilstanden er god og hun ikke har feber. Men selfølgelig hvis hun hoster hver natt i flere dager eller uker, hadde jeg nok kontaktet lege.
@stronauten med 3 små Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Vet at vedvarende hoste kan bunne i ørebetennelse. Dattera mi hostet i 5-6 uker, men var ellers i fin form. Da jeg omsider gikk til legen, viste det seg at hun gikk med ørebetennelse som ikke slo ut i noe annet. Hun var da 3 år, så jeg kan vel ikke sammenligne det helt med din baby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå