Gå til innhold

Er det noen fra Haugesund og område rundt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er fra Haugesund, termin i juni, og drømmer om å flytte hjem. Bodd utenbys siden 1998, så jeg begynner for alvor å lengte hjem!!! Iallefall nå når jeg skal ha min første, hadde vært digg å hatt mamma, kommende mormor, i nærheten.....

Annonse

Hei misuner deg som skal flytte til hgsd en flott by,er selv fra karmøy men har de siste seks årene bodd utenfor Bergen. Venter nr 2 med termin 20 juni og har en gutt på 2 år fra før, savner ekstra fam og venner nå som en har fått barn, men blir nok bare besøk på meg, da min mann ikke er villig til å flytte. Masse lykke til.

Så fint at det er mange som kom på denne siden. Jeg gleder meg masse til å komme hjem. Blir litt travelt å flytte høy gravid, pakke seg ut av ett hus og inn i ett annet med 2 barn hengende rundt. Skal bli fint når alt er kommet på plass. Håper det blir en fin sommer for oss alle. Bare ikke for varmt. Er det noen som har noen taker om å føde på Haugesund Sykehus.

den første fødselen va ikkje så kjekke hadde ei jordmor så ikkje sko vært på jobb den natta :-( sure å ikkje hjelpsom, eg viste jo ingenting om det så sko skje..... men den andre va heilt topp kjempe kjekke jordmor så va blid å hjelpsom, så jeg tror det kommer litt ann på jordmor:-) men jeg gleder meg. Lykke te me flyttingen.

Jeg har født der begge mine ganger. Det jeg har opplevet er at de som jobber der har det så utrolig travelt. De har ikke tid til å være der for de som har født. Jeg føler at på de sykehusene på østlandet som har følgt meg i svangeskapet har ett helt annet og bedre tilbud.

Hei igjen.

Når jeg kommer til Haugesund skal jeg gå hjemme med guttene i 4 mnd. før de får barnehage. Er det noen gode tilbud på dagtid så man kan ta barna med ut på slik at de streffer andre barn. Det kan bli lenge med 4 mnd hjemme.

Hei!

Mener det finnes åpen barnehage i kfum-huset i sentrum. Tror det er 3 dager i uken, og en betaler en liten sum hver gang en er der og en er sammen med ungene sine der. Det var ivetfall det for 1-2 år siden. Men du kan sikkert få no info fra Hgsd kommune om det.

Ellers er det flott teater på festiviteten (intimsalen) hver lørdag kl. 11.30 og 13.00. Har inntrykk av at det er mange som er på Totalen cafe (ivertfall lørdager) med små barn. De har kjekt lekerom og billig mat.

Bading på Tysværtunet er gøy. Ivertfall mange der i helgene, men kan godt være at de har timer som er forebeholdt barn i løpet av uken og (?)

Det var vel det jeg kom på sånn i farten.....

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...