Beth Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Det har vore stille frå meg ei stund - har hatt litt blanda kjensler om både det eine og det andre. Fekk vite at eg skal bli tante igjen i sommar, og vart veldig glad på syster mi sine vegne, særleg fordi svogeren min tidlegare ikkje har vore heilt med på laget, men kjende samtidig eit stikk: eg vil også...! Men eg kjenner også på at vi har eit behageleg vaksenliv nå, og at eit lite barn vil snu det meste på hovudet. Komplisert. Så driv eg likevel og testar - og i dag var EL-testen positiv, så da får eg vel prøve å lokke gubben utpå i kveld. Skjønt, eg er ikkje brått sikker på at han kjem til å bli veldig entusiastisk om det skulle bli teljande resultat. Er dette gjenkjenneleg tvil? Eg vil liksom ikkje gje opp heller, ikkje riktig enno... Klem frå
Viktoriana Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Kjenner vel igjen litt av din tvil. Barna våre begynner å bli store og klarer mye selv og vi har fått tilbake mye frihet. Det å prøve betyr ikke nødvendigvis et barn så vi velger å satse og får vi ett barn til så fikser vi det - får vi ikke så har vi i alle fall forsøkt. Men det er jo viktig at begge er enige om å satse.
Beth Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2008 Jaja, så har eg i det minste prøvd Det stikk på begge sider nå, så her er det nok eggslepp på gang. Så får vi nå sjå om svømmegutta finn vegen - eg er ikkje veldig optimistisk, akkurat.
kaje Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Hei Beth!! Vil bare si STÅ PÅ...videre, selv om det er utrolig slitsomt med alle disse nedturene hver mnd. Kjenner meg godt igjen idet du skriver... er selv 45 år.. og har ingen barn. Vi har prøvd i et år nå, jeg har blitt fulgt opp med hormon sprøyter etc... alt er iorden med oss begge... så det er nok bare alderen på eggene det står på. Men Beth... gull egget kommer bare vi har tålmodighet... LYKKE TIL!! Stor klem kaje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå