onam * mai 07 + september 08 Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Bare lurer litt jeg :-) Her holder han ikke selv. (nesten 8mnd) Har jeg på den greia å holde i fra koppen for at han skal skjønne at han kan holde selv, drar han bare flaska vekk fra munnen. Blir illsint da fordi han ikke får melk lenger ;-) Hvor gammel var ditt barn da det begynte å holde selv?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Vel...mitt lille bøllefrø på 11 mnd klarer det fortsatt ikke. Hun kan holde den, men ikke høyt nok oppe, så det kommer ikke melk. Klarer å holde tuttekoppen med vann da, vi skal snart slutte med flaske så jeg gidder ikke trene på det :-)
Matja Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Dette har jeg også lurt på, så nå ble jeg faktisk lettet over å høre at andre barn (til og med bøllefrøet på 11 mnd) ikke klarer dette! Jeg var redd det var noe galt med motorikken til lille gull...
ღDidrikmamsenღ Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Didrik holder ikke selv, tror ikke han gidder hehe. Han ligger rett ut på sofaen med hendene over hodet å drikker. Ikke mulig å ha han i fanget på noe vis for å gi flaske, bestandig vært slik. Men holde selv?? NOPE hehe. Storesøss holdt selv fra hun var 6 mnd hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå