Gjest Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Hei. Jeg er over 40 år og ønsker meg barn. Vi har prøvd ca 1 år. Er det noen her som vet om det er aldersgrense på å få hjelp om vi ikke lykkes snart?
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 I det private strekker de seg lengre når det gjelder alder, så der vil dere få hjelp ).I utlandet er de også mere fleksibel. Så det er hjelp å få. Lykke til !
Viktoriana Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Da ville jeg nok søkt hjelp i det private fort for sjansen for å lykkes har så mye med alder å gjøre. Lykke til!
♣ Christiane ♣ Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Hvor mye over 40 er du ?? I det offentlige stopper det på 38 år Privat i Norge tror jeg det er 42-43 år ( Er ihvertfall 42 på Aleris i Oslo, hvor jeg hører til) I Danmark tror jeg det er rundt 45 år.
Kine71 Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Heisann! Vet ikke hvor i landet du bor men. Jeg ville ringt dr Hausken i Haugesund, som er privat, og hørt med dem. En venninne av meg har gått der og er gravid og kjempe fornøyd. Søk fortest mulig, du har ingen tid og miste!!! Lykke til!
Thea-81 Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Mange steder privat i innland og utland som er flinke og hvor du er innenfor aldersgrensen. Mitt råd er å finne det stedet som er best på DU OG MANNENS "problemer".
kaje Skrevet 11. januar 2008 #7 Skrevet 11. januar 2008 Hei over 40!! Jeg er 45 og har blitt fulgt opp på Aleris i Oslo siden sept. Der har de en absolutt alders grense på 45... dvs. at du må ikke ha fyllt 45 når uttak-innsetting skal skje. Jeg har fått oppfølging med UL , hormonstimulering og gjennomskylling av eggstokkene, men hvis jeg vil gå videre med IVF så må jeg til Volvat eller evnt. Danmark. Jeg kan anbefale Aleris på det varmeste... de er utrolig hyggelige der. Ellers er det positivt at legene der har komunal avtale.. dvs. at når du har fyllt opp egenandelen din på ca. 1700kr... så betaler du ikke for de neste undersøkelsene, UL, blodprøver etc. Lykke til Klem kaje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå